حرکت در خلاف جهت ، 5 کشته و 2 مصدوم برجاي گذاشت

رئيس پليس راه استان، گفت:بر اثر برخورد شديد دو دستگاه خودرو سواري در آزاد راه پيامبر اعظم” تبريز- زنجان”، پنج نفر از سرنشينان خودروها در دم جان باختند و دو نفر نيز به شدت مصدوم و راهي بيمارستان شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”جواد ناموران”اظهار داشت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان هشترود ، مبني بر وقوع سانحه رانندگي در آزاد راه “تبريز – زنجان” حوالي “روستاي بيات”، ماموران سريعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود:ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودرو سواري تيبا که در خلاف جهت حرکت مي کرد با يک دستگاه خودروي سواري پژو 206 که از سمت تبريز به زنجان در حال حرکت بود ، برخورد کرده است.

سرهنگ ناموران گفت: در اين حادثه راننده و دو تن از سرنشينان خودرو پژو 206 و همچنين راننده و سرنشين خودرو تيبا جمعا پنج نفر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و دو نفر از سرنشينان پژو 206  به شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

وي با اشاره به اينکه خودرو تيبا پس از تصادف شعله ور شد و در آتش سوخت، علت تامه اين سانحه را نيز حرکت در خلاف جهت در اتوبان از سوي راننده سواري تيبا اعلام کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *