یاران سعید معروف صدر را پس گرفتند/ "بایک موتور" بر مدار پیروزی

یاران سعید معروف صدر را پس گرفتند/ "بایک موتور" بر مدار پیروزی

یاران سعید معروف در یک بازی حساس در هفته چهارم لیگ چین به پیروزی رسیدند و توانستند به صدر جدول صعود کنند.

به گزارش سادس، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت‌ها تعطیلی به کار خود ادامه داد که در مهم‌ترین رقابت‌ها در دور چهارم تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم ژجیانگ رفت. 

بایک موتور در این رقابت حساس موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۲۶، ۱۹ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۲۵ به نفع بایک موتور به پایان رسید.

در دیگر دیدارها “هنان” به مصاف “شانگهای” رفت. هنان که تا دور سوم این رقابت ها در گروه A صدر نشین بود با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد تا صدر را از دست بدهد.

بایک موتور با پیروزی که به دست آورد موفق شد جای هنان را در صدر بگیرد و تا پایان دور چهارم این رقابت ها با ۱۱ امتیاز صدر نشین شود. همچنین تیم هنان ۹ امتیازی بوده و در گروه A این رقابت ها رقیب جدی تیم پکنی به حساب می آید.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای بایک موتور پکن بازی می کند موفق شد در این بازی ۴ امتیاز برای تیمش کسب کند. 

یاران سعید معروف تا اینجای کار و در سه بازی گذشته باختی در کارنامه نداشتند تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این رقابت ها به دیگر تیم ها معرفی کنند. 

لیگ چین از ۲۵ اسفندماه به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت می‌کنند و از هر گروه، چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *