احتمال بازگشت ریبری به بوندسلیگا در پایان فصل

احتمال بازگشت ریبری به بوندسلیگا در پایان فصل

هافبک فرانسوی فیورنتینا احتمال دارد در پایان فصل به بوندسلیگا بازگردد.

به گزارش سادس و به نقل از کوریره دلواسپورت، برای فرانک ریبری، ستاره پیشین بایرن، فکر کردن درباره بازگشت به بوندسلیگا “کمی زود است”. ریبری به تلویزیون اسکای گفت:  اولویت من در فلورانس است. من راضی هستم، خوشحالم. این یک مأموریت بزرگ برای من است. من همیشه می‌خواهم به تیم کمک کنم. برای آینده خودم هنوز تصمیم نگرفتم.

این فرانسوی ۳۷ ساله دو سال پیش به فیورنتینا نقل مکان کرد. قرارداد او در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. اخیراً شایعاتی در مورد علاقه احتمالی اینتراخت فرانکفورت به او منتشر شده است. ریبری از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ در بایرن بازی کرد، ۹ بار قهرمان شد و در سال ۲۰۱۳ فاتح لیگ قهرمانان شد.

او ادامه داد: حضور در بایرن مونیخ برای من یک زمان باورنکردنی بود و فوق‌العاده سپری شد.

ریبری که قرارداد او با فیورنتینا در پایان فصل به پایان می‌رسد، برای انتقال رایگان در تابستان در دسترس خواهد بود. چندین تیم از آلمان خواهان حضور این بازیکن هستند و باید دید او برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت.

ریبری پس از دوازده سال و ۲۷۳ بازی بوندسلیگا در بایرن، در تابستان ۲۰۱۹ به فیورنتینا رفت. در آنجا او از آن زمان ۴۱ بازی در لیگ انجام داده و چهار گل نیز به ثمر رسانده است. وی در حال حاضر با فیورنتینا جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *