استان‌های فاقد تیم لیگ برتری بیشتر حمایت می‌شوند

استان‌های فاقد تیم لیگ برتری بیشتر حمایت می‌شوند

سادس/اردبیل رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان‌هایی که فاقد تیم‌های لیگ برتری در فوتبال و فوتسال هستند، از حمایت‌های ویژه فدراسیون در سال آینده بهره‌مند خواهند شد.

شهاب الدین عزیزی خادم در نشست رؤسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های اردبیل که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با اخذ مجوز از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال آینده تلاش خواهیم کرد تا از استان‌های محروم و کم برخوردار به ویژه استان‌هایی که فاقد تیم در لیگ‌های فوتبال کشور هستند، حمایتی جدی انجام داده و زمینه حضور آنها را در لیگ‌های کشوری مهیا کنیم.

وی از اختصاص پنج درصد درآمد فدراسیون به این هیئت‌ها و استان‌های کم برخوردار خبر داد و تصریح کرد: سه درصد از درآمد فدراسیون به استان‌های دارای تیم در لیگ برتر پرداخت خواهد شد و پنج درصد از این درآمدها نیز به استان‌های کم برخوردار نظیر اردبیل پرداخت می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در اولین فرصت در سال آینده سفری را به استان اردبیل خواهم داشت تا از نزدیک در جریان توانمندی‌های فوتبال این استان قرار گیریم چرا که اردبیل از دیرباز در فوتبال و معرفی استعدادهای نابی چون علی دایی سرآمد بوده و همیشه نقطه اتکای فوتبال ایران به شمار می‌رود.

خادم افزود: تلاش خواهیم کرد تا با توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار به ویژه اردبیل به توسعه متوازن فوتبال در این استان‌ها کمک کنیم که قطعا در این زمینه اهداف مورد نظر پیگیری شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ما آماده پذیرش نظرات و انتقادات رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها در مجموعه فدراسیون فوتبال هستیم تا با یک تصمیم و تقویم درست اجرایی در سال آینده بتوانیم فوتبال ایران را در سطح آسیا و حتی جهان سرآمد کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *