رئیس فراکسیون ورزش: پیگیر مطالبات ورزشکاران ناشنوا هستیم

رئیس فراکسیون ورزش: پیگیر مطالبات ورزشکاران ناشنوا هستیم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون ناشنوایان از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش سادس، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران بازدید کرد.

تیم ملی ناشنوایان ایران در حال برگزاری اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ناشنوایان به میزبانی ایران در کیش بوده و کادر فنی این تیم متشکل از محمدحسین ضیایی و بیژن ذوالفقارنسب مربیان فوتبال کشورمان است.

رئیس فراکسیون ورزش در ادامه با حضور در سالن تمرین کشتی فدراسیون ناشنوایان از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ناشنوایان به مربیگری علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک سنگین وزن، بازدید به عمل آورد.

این نماینده مجلس در جریان این بازدید با اشاره به ضرورت حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان، تاکید کرد: همچنان خود را از جامعه بزرگ ورزش می دانم و از اینکه بتوانم خدمتی در جهت بهبود وضعیت ورزش ناشنوایان داشته باشم، افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در شرایطی که سلب میزبانی از تیم ملی فوتبال کشورمان و نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا صورت گرفته، از اینکه فدراسیون ناشنوایان موفق به اخذ میزبانی مسابقات مقدماتی المپیک ناشنوایان در کیش شده است، خرسندیم. عملکرد فدراسیون ناشنوایان مثبت بوده و فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان حمایت خواهد کرد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مربیان تراز اول فوتبال و کشتی در فدراسیون ناشنوایان نشانگر عملکرد مثبت این فدراسیون است. قطعاً از وزیر ورزش خواهیم خواست در صورت کسب مدال در المپیک ناشنوایان آنچه که حق شما ورزشکاران ناشنوا است، پرداخت شود و مطالبات ورزشکاران نیز قطعا از وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

در این بازدید مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و معاونان وی رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی می‌کردند.

فدراسیون ناشنوایان ایران، دارای ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در سراسر کشور است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *