سقوط کارگر ساختمانی در یاسوج

سادس/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج از سقوط یک نفر کارگر ساختمانی از ساختمان در حال ساخت خبر داد.

«هاشم یوسفی» در گفت‌وگو با خبرنگار سادس، گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت حدود ۱۲ ظهر امروز ۲۳ اسفندماه از این حادثه آگاه شدیم.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان باهنر یک یاسوج روی داد، اظهار کرد: پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله یک تیم تخصصی نجات این سازمان در  محل حادثه حضور یافته و امداد رسانی به مصدوم را آغاز کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج گفت: مصدوم که به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده بود از طبقه دو ساختمان در حال ساخت به پایین‌تر سقوط کرده و از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران سازمان آتش نشانی به پایین منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد: با رعایت کردن اصول ایمنی و حفاظتی از حوادث کار جلوگیری کنید و مجریان و پیمانکاران ساختمانی نیز اصول ایمنی مربوط به محیط کارگاهی و حفاظت فردی را جهت جلوگیری از حوادث رعایت کنند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *