رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون همگانی/ کم‌هزینه‌ترین روش برای مقابله با اثرات روانی کرونا

رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون همگانی/ کم‌هزینه‌ترین روش برای مقابله با اثرات روانی کرونا

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، تبعات مختلفی بر شرایط روانی آحاد جامعه و به ویژه بانوان داشته است، گفت: کم هزینه ترین روش برای مقابله با اثرات روانی ناشی از این ویروس، ورزش همگانی است.

به گزارش سادس، عبدالحمید احمدی در مراسم اختتامیه نخستین دوره لیگ تندرستی ایران که امروز (یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری ورزش کشور و دنیا تحث تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و جهان ورزش دچار رکود قابل توجهی شد، اظهار کرد: حتی ورزش قهرمانی نیز تحث تاثیر کرونا قرار داشت و المپیک نیز یک سال به تعویق افتاد و هنوز هم مشخص نیست برگزار شود یا خیر!

وی ادامه داد: در ورزش همگانی اما موفق شدیم با وجود شیوع کرونا توقف را به فعالیت تبدیل کنیم و با ایده‌های جدید در راستای افزایش فعالیت بدنی مردم در استان های مختلف گام برداریم و به وضعیت بهتری در رابطه با شرایط جسمانی، روانی و روحی مردم دست یابیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه کرونا نتوانست ورزش همگانی در ایران را متوقف کند، گفت: سال ۹۹ برای ورزش همگانی کشور با تجربه های جدیدی همراه بود و لیگ تندرستی نشان داد که نوآوری تا چه میزان در افزایش مشارکت مردم می‌تواند سهیم باشد.

احمدی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تبعات مختلفی بر شرایط روانی آحاد جامعه و به ویژه بانوان داشت، خاطرنشان کرد: کم هزینه ترین روش برای مقابله با اثرات روانی ناشی از ویروس کرونا، ورزش همگانی است و هرچه تحرک بیشتر باشد، سلامتی بیشتر را به همراه دارد.

وی ادامه داد: با افزایش فعالیت بدنی اقشار مختلف جامعه باید در راستای مقابله با کم تحرکی در دوران شیوع ویروس کرونا حرکت کنیم و در شش ماهه اول سال آینده نیز با قدرت فعالیت ها و برنامه ها را در حوزه ورزش همگانی ادامه دهیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش همگانی نیاز به کار جهادی دارد، اظهار کرد: باید تمامی مجموعه ها و مسئولان کشور درگیر ورزش همگانی شوند و اینگونه بتوانیم مشارکت مردم در راستای افزایش فعالیت بدنی و مقابله با کم تحرکی را بیشتر کنیم.

به گزارش سادس در این مراسم همچنین از لوگوی جدید فدراسیون ورزش های همگانی رونمایی شد و رضا شجیع، نایب رییس این فدراسیون در رابطه با ویژگی های لوگوی مربوطه اظهار کرد: این نشان ترکیبی از سه دایره است و که نماد دوستی و عشق هستند و مفهوم دایره یعنی حرکت در جهان در حال وقوع است و از ترکیب سه دایره تمره ایجاد می شود، علاوه بر این دایره ها یادآور حلقه المپیک است و سه رنگ پرچم ایران به معنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در آن نهفته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *