پورموسوی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ به این شکل برنامه‌ریزی می‌کند

پورموسوی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ به این شکل برنامه‌ریزی می‌کند

سرمربی صنعت نفت گفت: فاصله بازی‌ها خیلی کم است و نمی‌دانم سازمان لیگ چرا به این شکل برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش سادس، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل داماش پارسه و صعود نفتی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی بود و واقعا جام حذفی جام شگفتی‌هاست. حریف ما ناشناخته بود و در نیمه اول بازی را برای ما سخت کرده بودند اما خوشبختانه در آخرین دقایق نیمه اول توانستیم به گل برسیم و کارمان برای نیمه دوم راحت‌تر شد و توانستیم شرایط بهتری را در بازی حاکم کنیم.

او ادامه داد: ما ابتدا می‌خواستیم از این مرحله عبور کنیم و قبل از بازی شهرخودرو کار تاکتیکی‌مان را تمرین کنیم. بچه‌ها در هر دو برنامه‌مان موفق بودند. تمریناتی که در این هفته پشت سر می‌گذاریم ملاک است تا بازیکنان اصلی بازی پیش روی‌مان را انتخاب کنیم. حریف هرچه داشت در ۶۰ تا ۷۰ دقیقه اول گذاشت و در بیست دقیقه آخر خسته شده بود و ۱۰ نفره بود. ما بازیکنان جدید مثل رحیم زهیوی را هم جذب کردیم تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. او از لحاظ بدنی یک مقدار عقب است اما ان‌شاءالله با تمرینات خوبی که پشت سر خواهد گذاشت به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

سرمربی صنعت نفت درباره بازی پیش روی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: فاصله بازی‌ها خیلی کم است و من نمی‌دانم سازمان لیگ چرا به این شکل برنامه‌ریزی می‌کند. پدیده دو روز بیش‌تر از ما استراحت می‌کند و ما چهار روز دیگر باید بازی داشته باشیم. به هر حال باید در این فرصت کوتاه فقط ریکاوری کنیم و به لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *