نیروی انتظامی امسال ۶۳ شهید داشته است

سادس/خراسان رضوی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امسال نیروی انتظامی ۶۳ شهید را در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم انقلاب کرده است. 

سردار یونس عبدی، امروز در مراسم معنوی «روز شهید» که با حضور خانواده‌های شهدای ناجا در هتل معین مشهد برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال ۱۱ تن از جانبازان دوران دفاع مقدس ناجا نیز به فیض عظیم شهادت نائل شده‌اند.

حسین اشتری، فرمانده ناجا نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: شهدا راهی را انتخاب کرده‌اند که در مورد ارزش آن پیامبر اسلام بسیار گفته‌اند. آن‌ها بهترین راه عاقبت بخیری را انتخاب کرده‌اند. 

 وی با بیان اینکه «نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است و ما باید همچنان راه شهدا را ادامه دهیم»، افزود:  ۸۰۰۰ شهید در دفاع مقدس و ۵۰۰۰ شهید بعد از آن داشته‌ایم. ما مسئولیت سنگینی در قبال خون و خانواده شهدا داریم و باید به‌ نحو احسن آن را انجام دهیم.

 فرمانده ناجا بیان کرد: دو نعمت سلامت و امنیت اهمیت زیادی دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه شود. امنیت بالاترین نعمت برای مردم و کشور محسوب می‌شود که برکت خون همین شهدا آن‌ را به‌دست آورده‌ایم. شهادت و مجاهدت شهدا تاثیری مهمی در امنیت کشور داشته است. 

وی ادامه داد: شهادت از دیدگاه ملی برای هر کشوری افتخار محسوب می‌شود. در کشور ما علاوه‌بر نگاه ملی رنگ و بوی الهی و دینی نیز دارد. اهمیت و درجه شهادت در کشور ما بالا است.

 اشتری گفت: خانواده شهدا متحمل سختی‌های زیادی می‌شوند که اجر و پاداش خانواده شهدا را کمتر از شهدا نمی‌کند. صبر خانواده شهدا در غم فراق عزیزانشان از جنس همان صبر زینب کبری پس از شهادت اباعبدالله در کربلاست. طبق فرموده مقام معظم رهبری شهادت مرگ تاجرانه است. شهدا جان خود را در راه امنیت و آرامش مردم می‌دهند و این کار ساده‌ای  و هدف کوچکی نیست. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *