پایان مرحله اول لیگ اسکی آلپاین/ قهرمانان برگشتند

پایان مرحله اول لیگ اسکی آلپاین/ قهرمانان برگشتند

مرحله اول لیگ اسکی آلپاین زنان و مردان با معرفی نفرات برتر و بازگشت محمد کیادربندسری و حسین ساوه‌شمشکی به پایان رسید.

به گزارش سادس، مرحله اول لیگ اسکی آلپاین طی سه روز برگزار شد و امروز (چهارشنبه) به پایان رسید.

در این دوره محمدکیادربندسری و حسین ساوه‌شمشکی به عرصه رقابت‌ها بازگشتند. این دو ورزشکار که جز نفرات برتر ایران هستند به دلیل اختلافاتی که وجود داشت از میادین دور شده بودند؛ محمد کیادربندسری با باقر کلهر سرمربی تیم ملی مشکل داشت و دعوت او را برای حضور در اردوی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ قبول نکرد. حسین ساوه شمشکی نیز با رئیس سابق فدراسیون اختلافاتی داشت اما پس از روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون، به دلیل آنکه مسابقه انتخابی تیم برای مسابقات قهرمانی جهان برگزار نشد و نفرات بر اساس امتیاز فیز انتخاب شدند، در لیست اعزامی به ایتالیا قرار نگرفت.

در روز نخست این مسابقات که در رشته مارپیچ بزرگ دنبال شد، محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی به ترتیب اول و دوم شدند و نیما بها در جایگاه سوم قرار گرفت‌. در بخش زنان هم عاطفه احمدی، زیبا کلهر و مرجان کلهر به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در روز دوم محمد کیادربندسری بار دیگر اول شد، نیما بها در جایگاه دوم قرار گرفت و آشوت کارپتیان از ارمنستان سوم شد. در بخش زنان هم عاطفه احمدی، مهسا یارخواه و زیبا کلهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در روز سوم و پایانی، رقابت‌های مارپیچ کوچک برگزار شد که حسین ساوه شمشکی در جایگاه نخست قرار گرفت محمد کیادربندسری و محمد ساوه شمشکی به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش زنان هم مرجان کلهر در جایگاه اول قرار گرفت، زیبا کلهر و زهرا علیزاده هم دوم و سوم شدند. 

مرحله دوم این مسابقات طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *