ندا شهسواری امیدوار به حضور در سومین المپیک؛ "انگیزه‌ام به اندازه استرسم زیاد است"

ندا شهسواری امیدوار به حضور در سومین المپیک؛ "انگیزه‌ام به اندازه استرسم زیاد است"

ملی‌پوش تنیس روی میز زنان ایران می‌گوید برای کسب سهمیه المپیک و حضور در سومین دوره از این بازی‌ها انگیزه بالایی دارد.

به گزارش سادس، مسابقات جهانی انتخابی المیپک ۲۴ تا ۲۷ اسفند و مسابقات آسیایی انتخابی المپیک ۲۸ تا ۳۰ اسفند برگزار می‌شود. از ایران ندا شهسواری و شیما صفایی بامداد ۱۸ اسفند به این مسابقات اعزام شدند تا شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند.

شهسواری در دو دوره قبلی مسابقات انتخابی آسیای میانه با پیروزی بر حریفان خود سهمیه المپیک را برای ایران به دست آورد و این بار نیز به دنبال سومین حضور در بازی‌های المپیک است. 

او در گفت‌وگو با سادس به وضعیت آمادگی خود اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه چند ماه پشت سر هم در اردو بودیم، آمادگی خیلی خوبی داریم و به نظرم به اوج آمادگی مد نظر رسیده‌ایم، حتی بین اردوها هم دو دوره لیگ برگزار شد که خیلی مفید بود.  هفته آخر اردوی تیم ملی هم با ترکیه تمرین مشترک داشتیم و هر روز با آنها مسابقه می‌دادیم که خیلی خوب بود، چون در جو تمرین و مسابقه قرار گرفتیم. 

او در مورد آمادگی ذهنی و روحی خود گفت: از این نظر هم شرایط خوبی دارم. البته همه بازیکنان جهان تقریبا شرایط یکسانی دارند چون یک سال و نیم است که از مسابقات دور بوده‌ایم و وضعیت روحی‌مان تقریبا یکسان است.

ملی‌پوش تنیس روی میز زنان در مورد رقبای خود در مسابقات آسیای میانه بیان کرد: آنها را می‌شناسیم و فیلم مسابقاتشان را دیده‌ایم. هر چند رنکینگ دو نفرشان از من بالاتر است اما آنالیزشان کرده‌ایم و اگر خوب بازی کنیم، شرایط ایده‌آل و روز روزمان باشد، می‌توانیم سهمیه را بگیریم.

او به انگیزه خود برای حضور در سومین المپیک اشاره کرد و گفت: سومین بار است که می‌خواهم برای سهمیه المپیک تلاش کنم و به المپیک برسم به همین دلیل خیلی دوست دارم به این موفقیت دست پیدا کنم. استرس دارم اما انگیزه‌ام به اندازه استرسم زیاد است. کسب سهمیه برای همه اهمیت دارد و برای من هم مهم است. 

شهسواری در مورد ارزیابی خود از عملکرد تیم زنان ایران در مسابقات جهانی انتخابی المپیک گفت: سطح این مسابقات خیلی بالاست و فقط چهار سهمیه توزیع می‌شود، بنابراین رسیدن به ورودی در این مسابقات برایمان دور از دسترس است اما اگر بتوانیم در مسابقات هم مثل تمریناتمان عمل کنیم، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *