احمدرضا طالبیان: کسب عنوان قهرمانی در اولین تجربه مربیگری برایم مهم نبود

احمدرضا طالبیان: کسب عنوان قهرمانی در اولین تجربه مربیگری برایم مهم نبود

ملی پوش قایقرانی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در اولین تجربه مربی گری اش گفت: برای قدم اول بد نبود اما دنبال این هستم که بهتر از این باشم.

به گزارش سادس، احمدرضا طالبیان درباره ی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قایقرانی در اولین تجربه مربیگری اش، بیان کرد: اینطور نبود که از قبل مطمئن باشیم قهرمان می شویم. در تیم ما (تجهیزات قایقرانی سپاهان) به جز دو پارو زن، بقیه نفرات جوان بودند و برای کسب تجربه آمده بودند. خدا را شکر  دو پارو زن ملی پوش تیم، جور بقیه را کشیدند البته جوان ها  هم خوب کار کردند.
طالبیان در مورد اینکه تا چه اندازه برایش مهم بود تیم دانشگاه آزاد که ملی پوشان را در اختیار داشت و مربی تیم ملی نیز این تیم را هدایت می کرد، شکست دهد، تاکید کرد: واقعا برایم مهم نبود نتیجه خاصی بگیرم و اول بشوم. بیشتر چالش آن را دوست داشتم که ببینم از پس این کار بر می آیم یا نه. برای خودم محکی بود تا ببینم می توانم در رده های  بین المللی و ملی کار کنم یا نه. فکر می کنم برای قدم اول بد نبود. البته این طور نبود که خیلی برایم راضی کنده باشد و دنبال این هستم بهتر از این باشم.
ملی پوش کایاک ایران  در پاسخ به این پرسش که چرا از یک پارو زن معلول در تیم خود استفاده کرد، گفت: بعد از ۱۶ سالی که در تیم ملی بودم شناخت کافی نسبت به همه پاروزنان دارم. آقای قیصری پارو زن معلول تیم را نیز کاملا می شناختم و تصمیم گرفتم از او استفاده کنم. من اعتماد کردم و نتیجه اعتمادم  را هم دیدم و او پا به پای پاروزنان سالم کار کرد.

نماینده قایقرانی ایران در المپیک لندن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تا چه اندازه تلاش کرد که مبلغ قراردادهای پاروزنانش در لیگ بالا باشد، تصریح کرد:  سعی کردم به گونه ای باشد اگر در یک مسابقه هم شرکت می کنند، با جان و دل باشد. واقعا هم پاروزنان از جان و دل مایه گذاشتند. سعی کردم کم و کاستی در تیم نباشد. البته وضعیت در آینده  بهتر می شود. با اینکه بالاترین قراردادها را در لیگ داشتیم اما فکر می کنم هنوز جا وارد وضعیت قراردادها بهتر شود.
او افزود: هزینه کل تیم ما از  تدارکات و هزینه ورودی گرفته تا  هزینه مربی و ورزشکار حدود ۳۰۰ میلیون برای یک فصل بود  اما لیاقت قایقرانان بیشتر از این است و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *