ارائه خدمات بانکی خوب اعتمادسازی می کند

 زمانیکه شبکه بین الملل بانک سرمایه که از وسیع ترین شبکه ها در بین بانکهای کشور می باشد، خدمات مناسب بین المللی روز دنیا را ارائه کند، اعتماد جلب می شود چراکه خدمات بانک است که اعتمادسازی می کند.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد مهرداد باقری، نایب رئیس هیئت مدیره و معاونت بین الملل بانک سرمایه  درخصوص فعالیت های بانک در بخش بین الملل گفت: اقتصاد ما یک اقتصاد رکودی است و می بایست به واحدهای کوچک و خرد تولیدی توجه ویژه ای داشته باشیم و سعی کنیم در بخش اعتبارات ریالی به اعتبارات خرد و تجهیز منابع خرد بپردازیم.

وی افزود: در بعد بین المللی نیز با توجه به امکانات موجود، خدمات بین المللی، گشایش اعتبار در کارگزاری ها و ارتباط با مشتریان بزرگ و رابطین اقتصادی ویژه داشته باشیم تا بتوانیم هم برای بانک درآمدزایی بیشتر ایجاد و هم در این مقطع خلاء بین المللی عاملین اقتصادی را پر کنیم به همین منظور تمام شعبات بانک سرمایه شعب ارزی خواهند بود و در اکثر شعبات اصلی مان، رییس شعب ارزی و معاون اعتبارات ریالی مشغول فعالیت هستند.

معاونت بین الملل بانک سرمایه خاطرنشان کرد: به طور کلی تکیه بانک به ارائه خدمات بین المللی، گشایش اعتبار، خدمات ارزی و اعتبارات ریالی در بخشهای مختلف اقتصادی به شکل الکترونیکی و بین المللی به مشتریان بزرگ و عاملین اقتصادی می باشد.

باقری درباره بحث اعتمادسازی در بخش بین الملل نیز عنوان داشت: زمانیکه شبکه بین الملل بانک سرمایه که از وسیع ترین شبکه ها در بین بانکهای کشور می باشد، خدمات مناسب بین المللی روز دنیا را ارائه کند، اعتماد جلب می شود چراکه خدمات بانک است که اعتمادسازی می کند. در سال جاری اقدامات بین المللی مختلفی برای گشایش اعتبارات در نقاط مختلف دنیا در بخش کالاهای اساسی، فنی، ماشین آلات، قطعات یدکی و صنعت نفت صورت خواهد گرفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *