راستینه: سخنانمان دستاویزی برای سوءاستفاده تریبون‌های دشمنان نشود

یک عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدالتخواهی انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است، گفت که مراقب باشیم به گونه ای سخن نگوییم که دستاویزی جهت سوءاستفاده تریبون های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شود.

به گزارش سادس، احمد راستیه در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس و در خلال بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش هزینه ای با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری و با اشاره به تذکر یکی از نمایندگان مجلس گفت: بر روح پر فتوح حضرت امام (ره) درود می فرستیم که انقلابی بنا گذاشت که عدالت خواهی آن امروز پرچمدار حرکت ها و نهضت های آزادی بخش جهان شده است. حضور بچه های ایران اسلامی از شیعه و سنی در اقصی نقاط دنیا در دفاع از مظلومان جهان زبانزد است.

وی افزود: اگر می خواهیم به عدالت شیعه بپردازیم، باید حضور سردار دل ها و مدافعان حرم از اقوام و قبایل مختلف شیعه و سنی در دفاع از اهل تسنن درگیر در برابر جبهه تکفیری داعش را نظاره کرد. اگر می خواهیم به عدالت شیعه بپردازیم، باید از اوج عظمت امام (ره) و ولی فقیه نام ببریم که همه اختیارات اجرایی خود را به من و شما تفویض کردند تا بر این صندلی ها از حقوق ملت، اقوام مختلف شیعه و سنی دفاع کنیم. اگر می خواهیم از عدالت شیعه نام ببریم باید از دفاع ۴۲ ساله انقلاب اسلامی از مردم مظلوم اهل تسنن فلسطین یاد کنیم که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از مردم مظلوم و تحت ستم رژیم منحوس اسرائیل و ایالات متحده آمریکا است.

راستینه تاکید کرد که عدالتخواهی انقلاب اسلامی در حال حاضر زبانزد خاص و عام است. در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در یک خود انتقادی انقلابی فرمودند با آنچه که باید باشیم فاصله داریم، اما دستاوردهایی که امروزه استان های محروم و کمتر توسعه یافته دارند، به برکت ۴۲ ساله انقلاب اسلامی است.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده از استان کمتر توسعه یافته چهارمحال و بختیاری سخن می گویم اما همین استان کمتربرخوردار همه توسعه و پیشرفت های خود را مرهون انقلاب اسلامی می داند. مراقب باشیم بر صندلی نمایندگی به گونه ای سخن نگوییم که دستاویزی جهت سوءاستفاده تریبون های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شود. به عدالت مکتب شیعه افتخار کنیم، امروز همه اقوام لر، کرد، بلوچ، ترکمن و همه اقلیت ها در کنار هم در ذیل پرچم جمهوری اسلامی و ولی فقیه از آرمان های امام(ره) دفاع می کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *