آغاز تعمیر منازل زلزله زدگان سی سختی توسط بنیاد احسان طی روزهای آتی

مدیر عامل بنیاد احسان با اشاه به وقوع زلزله سی سخت گفت: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شده است و تا کنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

به گزارش سادس، سعید سلیمانی افزود: این اقلام شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی، و بسته‌های بهداشتی بوده است. این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر و تکمیلی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده خاطر نشان کرد: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غدای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

سلیمانی افزود روزانه ۳۵۰۰ غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

مدیر عامل بنیاد احسان افزود: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر، از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.

سلیمانی در ادامه گفت: در جهت رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله ۱۰۰ عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر گشته است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین در پایان، سعید سلیمانی با اشاره به تداوم روند امدادرسانی‌ها بیان کرد: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده  تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *