انتخابات در اوج اقتدار و بی‌طرفانه برگزار شود

سادس/لرستان استاندار لرستان گفت: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

سید موسی خادمی نشست مشترک معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان که دهم اسفندماه برگزار شد در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: جلسات و نشست‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی نیروهای اجرایی را از عوامل مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات بسیار مهم است و باید این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود عمل کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت بالای تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات تصریح کرد: انتخابات امانتی است از طرف مردم و باید در اوج اقتدار و کاملاً بی‌طرفانه برگزار گردد.

خادمی اضافه کرد: استفاده از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل انتخاباتی از مهم‌ترین نکاتی است که در برگزاری انتخابات پیش رو باید مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره‌گیری از توان افراد معتمد، نقش مؤثری در امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: همان‌گونه که مردم اقدامات صادقانه مسئولین را می‌بینند هرگونه نقص را نیز متوجه می‌شوند، ازاین‌رو باید با رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *