بازگرداندن 80 دستگاه اتوبوس حامل زائران فاقد ويزا و گذرنامه از پايانه مرزي مهران

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا از بازگرداندن 80 دستگاه اتوبوس حامل زائران فاقد ويزا و گذرنامه ازپايانه مرزي مهران توسط يگان ويژه به شهرهاي مبدا خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي”بيان داشت: با اشاره به ازدحام جمعيت درمرز مهران، زائراني که قصد سفر به عتبات عاليات جهت شرکت در مراسم اربعين حسيني (ع) دارند حتمآ قبل از مراجعه به مرزهاي سه گانه، ويزا تهيه کنند چرا که از خروج افراد فاقد مدارک قانوني، جلوگيري مي شود.

وي افزود: صدور ويزا و گذرنامه در مرز به هيچ وجه انجام نخواهد شد لذا زائران بايستي قبل از مراجعه به مرز مهران، ويزا و گذرنامه خود را تهيه کنند.

سردار “کرمي” هرگونه اخباري در زمينه لغو رواديد سفر زائران عتبات عاليات در فضاي مجازي را کذب محض دانست و اظهار داشت: انتشار چنين شايعات و اخباري فقط باعث ايجاد مشکلات براي زائران اربعين حسيني در تسهيل تردد در مرز مهران مي‌شود.

اين مقام انتظامي از بازگرداندن 80 دستگاه اتوبوس از زائران فاقد ويزا و گذرنامه در پايانه مرزي مهران توسط يگان ويژه به شهرهاي مبدا خبر داد.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در خاتمه به زائران توصيه کرد تا اشياء، اسناد و لوازم گران قيمت خود را که حمل آنها ضروري است، در محلي امن و در کنار خود نگهداري کنند ضمن اينکه کپي گذرنامه و مدارک شناسايي خود را نيز به همراه داشته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *