هلاکت يک قاچاقچي و کشف يک تن و 632 کيلو مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي استان از هلاکت يک قاچاقچي مسلح و دستگيري چهار عضو باندهاي مواد مخدر در درگيري هاي يگان هاي عملياتي پليس با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در اين سه عمليات، يک تن و 632 کيلو مواد افيوني کشف شد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين رحيمي” گفت: ماموران انتظامي شهرستان “مهرستان” با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان ، طي چند هفته گذشته از فعاليت يک باند بزرگ که به صورت مسلحانه مواد مخدر را از مناطق شرقي به استان هاي مرکزي کشور جا به جا مي کردند، باخبر شدند.

وي با بيان اينکه بامداد امروز اعضاي اين باند مسلح در حالي که با يک دستگاه وانت نيسان در محور “مهرستان – ايرانشهر” اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند ،توسط پليس شناسايي شدند، افزود: راننده خودرو با مشاهده يگان هاي عملياتي پليس با انجام حرکات مخاطره آميز قصد فرار داشت که پس از برخورد با يک دستگاه خودروي عبوري متوقف و سرنشينان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگير شدند.

سردار رحيمي گفت: در اين درگيري مسلحانه که حدود نيم ساعت ادامه داشت، ماموران ضمن دستگيري دو قاچاقچي حرفه اي که در درگيري با يگان هاي عملياتي پليس زخمي شده بودند، دو قبضه سلاح کلاش به همراه 872 کيلو ترياک را کشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به درگيري مسلحانه ديگر ماموران پليس با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضاي يک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تويوتا متعلق به اين باند در منطقه “آب انار” شهرستان سراوان توسط پليس شناسايي شد.

سردار رحيمي افزود: اعضاي اين باند مسلح که تصور نمي کردند، توسط ماموران نيروي انتظامي شناسايي شوند پس از ورود به کمين يگان هاي عملياتي و تکاوري،با آن ها درگير شدند که ماموران ضمن به هلاکت رساندن يکي از قاچاقچيان، دو عضو ديگر اين باند را دستگير و در پاکسازي منطقه، 510 کيلو حشيش به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادير متنابهي مهمات را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري يک قاچاقچي مسلح ديگر در شهرستان خاش خبر داد و اظهار داشت: اين قاچاقچي مسلح که با يک دستگاه وانت در حال جا به جايي مواد مخدر بود، به صورت مسلحانه با ماموران پليس درگير و پس از ناتواني در برابر آتش پرحجم پليس دستگير شد و ماموران در بازرسي از خودرو وي 250 کيلو ترياک کشف کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *