رقابت ۴۷ تیرانداز کارگر برای راهیابی به تیم ملی/ اعزام ۶ تیرانداز برتر به مسابقات جهانی شرکت‌ها

رقابت ۴۷ تیرانداز کارگر برای راهیابی به تیم ملی/ اعزام ۶ تیرانداز برتر به مسابقات جهانی شرکت‌ها

رییس انجمن تیراندازی کارگران از رقابت ۴۷ تیرانداز کارگر در رشته های تپانچه و تفنگ مردان و راهیابی ۶ تیرانداز برتر به تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی شرکت‌ها در یونان خبر داد.

به گزارش سادس، ابراهیم حاتمیان در حاشیه برگزاری فینال مسابقات جام آزاد تیراندازی کارگران ایران اظهار کرد: اولین دوره مسابقات جام آزاد تیراندازی کارگران ایران امروز (چهارشنبه) با حضور ۴۷ ورزشکار در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی مردان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات ۸ تیرانداز برتر به فینال راه پیدا کردند.

وی گفت: پس از رقابت این ۸ تیرانداز در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی در نهایت ۶ تیرانداز برتر به تیم ملی دعوت می‌شوند.

 حاتمیان با اشاره به حضور تیراندازان کارگر برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت ها، تصریح کرد: با رکوردهای خوبی که در فینال مسابقات جام آزاد تیراندازی ثبت شده است، به موفقیت مردان و قرار گرفتن آن‌ها بر روی سکوی جهانی امیدواریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بخش تجهیزات و امکانات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر، افزود: تیراندازان کارگر در تفنگ و تپانچه بادی فعالیت می‌کنند و همانند سایر تیراندازان که دغدغه آن‌ها کمبود فشنگ است، با چنین مشکلی مواجه نیستند. 

 دغدغه اصلی ما نبود سلاح و سالن تخصصی خاص این ورزشکاران برای برپایی اردوها و پیگیری تمرینات است که امیدوارم با حمایت فدراسیون این مشکل نیز مرتفع شود.

رییس انجمن تیراندازی کارگران در پایان زمان برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی زنان و مردان را اسفند عنوان کرد و گفت: امروز پس از پایان این رقابت‌ها، اردوی تیم ملی با حضور ۱۰ تیرانداز در هر ماده تشکیل می‌شود که پس از ارزیایی ورزشکاران در چند مرحله اردوی آمادگی، در مجموع ۱۲ تیرانداز ( ۶ تیرانداز زن و ۶ تیرانداز مرد) خرداد سال آینده عازم مسابقات جهانی شرکت ها در آتن یونان خواهند شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *