هدف پلیمر کمک به پیشرفت بوکس کشور است

هدف پلیمر کمک به پیشرفت بوکس کشور است

سادس/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: هدف تیم ما علاوه بر قهرمانی، کمک به پیشرفت بیشتر بوکس کشور است.

شهاب خاکی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: همین که لیگ برتر بوکس ایران پس از حدود یک دهه تعطیلی، دوباره  و آن هم با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود، نکته بسیار مثبتی بوده و سطح رقابت‌ها هم تاکنون خوب است.

وی ادامه داد: در این چند روز بوکسورهای خوبی دیده‌ایم که در آینده می‌توانیم از آنان بیشتر بشنویم و در واقع یکی از اهداف برگزاری لیگ نیز همین است.

خاکی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در لیگ برتر داشته‌ایم، تاکید کرد: تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با توجه به بوکسورها و کادرفنی خوبی که دارد بدون شک مدعی اصلی قهرمانی است.

 این مربی لرستانی اضافه کرد: تیم ما تاکنون دو مصاف خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته و شرایط خیلی خوبی داریم.

وی با بیان اینکه پلیمر ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها هستند و از یک بوکسور بلاروسی هم بهره می‌بریم، تصریح کرد: هدف تیم ما علاوه بر قهرمانی، کمک به پیشرفت بیشتر بوکس کشور است و با مدیریت مناسب مجموعه باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد درصدد رسیدن به این اهداف هستیم.

خاکی به حضور دمیتری آسانو بوکس بلاروسی پلیمر اشاره کرد و افزود: وی که عنوان‌دار جهانی است به همراه مربی‌اش به کشور آمده و بوکسورهای ایرانی و حتی ما مربیان می‌توانیم چیزهای زیادی از آنان یاد بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *