شریعتی: قوه قضاییه به موضوع بیانیه مشترک با آژانس ورود کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نقض قانون مصوب مجلس در خصوص اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها خواستار ورود قوه قضاییه به موضوع بیانیه مشترک با آژانس شد.

به گزارش سادس غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، گفت: بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی دهن کجی آشکار به ملت است، چرا که مجلس انقلابی در راستای تامین منافع مردم قانون لغو تحریم ها را به تصویب رساند، انتظار می رفت با اجرای دقیق این قانون منافع کشور تامین شود.

وی خطاب به رییس قوه قضاییه عنوان کرد: از شما به عنوان مظهر اراده انقلابی در برخورد با قانون شکنان انتظار داریم حال که سازمان انرژی اتمی در روز روشن در مقابل قانون مصوب مجلس ایستاده است و خودسرانه نسبت به امضای بیانیه مشترک اقدام کرده است به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده و با ناقضان قانون برخورد قاطع نمایید.

نماینده مردم بهشهر خطاب به رییس سازمان محیط زیست گفت: به داد ذخیره گاه مهم زیستی شبه جزیره میانکاله برسید، از یک سو آتش سوزی و از سوی دیگر نابودی پرندگان و خشک شدن تالاب، استدعا دارم با فوریت دستور دهید با استفاده از توان ملی اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *