علی‌نژاد: شمشیربازی لیاقت داشتن سالن را دارد/ افراد مراقب بار حقوقی حرف‌های‌شان باشند

علی‌نژاد: شمشیربازی لیاقت داشتن سالن را دارد/ افراد مراقب بار حقوقی حرف‌های‌شان باشند

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: شمشیربازی رشد خوبی داشته و از امیدهای ما برای کسب مدال در المپبک است.

به گزارش سادس، مهدی علی‌نژاد عصر دوشنبه در حاشیه لیگ شمشیربازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز لیگ شمشیربازی در اسلحه سابر به پایان رسید. بعد از مدت‌ها که رویدادها تعطیل بودند فرصت خوبی بود که شمشیربازان مهارت‌های‌شان را محک بزنند. شمشیربازی رشد خیلی خوبی داشته است و وقتی نگاه می‌کنیم از ریو تاکنون قدم به قدم وضعیت بهتری را از شمشیربازی شاهد هستیم. شمشیربازی می‌تواند از امیدهای مدال ما باشد. 

او در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود حکم نایب رییسی اوجاقی برای فدراسیون ووشو امضا نشده است، تصریح کرد: مدت‌ها قبل صادر شده است و هیچ مشکلی ندارد. 

علی‌نژاد در مورد تامین سالن برای شمشیربازی تصریح کرد: حدود یک ماه پیش در جلسه ستاد المپیک و پارالمپیک مجددا در مورد آن بحث شد. اعتقاد خود من نیز این است شمشیربازی نیاز به سالن دارد و این لیاقت را دارد. قرار شد باقرزاده بررسی کند کدام سالن مناسب است و وزارت ورزش نیز مساعدت به خرج می‌دهد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش در مورد فضای پر حاشیه‌ای که در انتخابات شطرنج به وجود آمده است، تصریح کرد: ما کاری به این که چه بین کاندیداها می‌گذرد، نداریم. انتخابات شطرنج ثبت نام مجدد انجام شده است. جلسه تایید صلاحیت‌ها فردا برگزار می‌شود. هر کسی رد شود، فرصت استیناف دارد و سال آینده نیز انتخابات برگزار می‌شود. 

وی در مورد این که افراد در فضای مجازی مطالبی را منتشر می‌کنند که ممکن است بار حقوقی داشته باشد، تاکید کرد: اساسا یکی از موضاعاتی که فضای مجازی ایجاد کرده است افراد بدون توجه به آثار و تبعات، حرف می‌زنند یا اقدام به انتشار عکس و فیلم می‌کنند. 
کسانی که در حوزه ورزش کار می‌کنند باید توجه کنند این مسائل بار حقوقی دارد و می‌تواند برایشان تبعات حقوقی داشته باشد. توصیه می‌کنم افراد دقت کنند تا خدایی نکرده برای خودشان گرفتاری درست نکنند. البته این مساله در رسانه‌های رسمی هم وجود دارد که بعدا متوجه می‌شوند حرفهای‌شان بار حقوقی دارد. 

علی‌نژاد در مورد این موضوع که بحث مهندسی شدن انتخابات هیات فوتبال تهران را پیش کشیده‌اند گفت: حدود دو، سه ماه پیش به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که انتخابات را  تا پایان سال برگزار کنند. این که چه روزی انتخابات باشد جزو موضوعات ریزی است که من مطلع نیستم. 

او در مورد پرداخت هزینه ساخت ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: بنا داریم کمک کنیم این که چه میزان باشد باید هماهنگی کنیم اما کمک می کنیم تا چرخ ساخت این ساختمان دوباره بچرخد. 

انتها ی پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *