اینزاگی: لواندوفسکی و ایموبیله بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند

اینزاگی: لواندوفسکی و ایموبیله بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند

سرمربی لاتزیو معتقد است ستاره بایرن مونیخ و بازیکن ایتالیایی بهترین مهاجم‌های کنونی جهان هستند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، لاتزیو سه‌شنبه شب در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از بازی گفت: تلاش خواهیم کرد بازی به نمایش بگذاریم که شانس صعودمان حفظ شود. در کاغذ بایرن شکست ناپذیر است اما ما با تجربه هستیم و خیلی اوقات زمانی که شانس اول نبودیم، توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم. 

سرمربی لاتزیو افزود: رویارویی با بایرن مونیخ هیجان‌انگیز خواهد بود و ثمره پروژه‌ای است که پنج سال پیش شروع کردیم. بازی سختی خواهد بود اما با تمام وجود بازی خواهیم کرد. بایرن قهرمان جهان است و بیش از آن که به دنبال نقاط ضعف این تیم باشیم باید در جست‌وجوی نقاط قوت خود باشیم. 

رویایی چیرو ایموبیله و روبرت لواندوفسکی یکی از جذابیت‌های بازی سه‌شنبه شب خواهد بود. ایموبیله سال گذشته در سری آ، ۳۶ گل به ثمر رساند و تنها بازیکنی بود که توانست لواندوفسکی با ۳۴ گل (در بوندسلیگا) را متوقف کند و کفش طلای اروپا را به دست آورد.

سرمربی ایتالیایی درباره تقابل این دو گلزن اظهار کرد: ایموبیله و لوندوفسکی بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند. چیرو برنده آخرین کفش طلای اروپا شد و لواندوفسکی می‌توانست برنده توپ طلا شود اگر این جایزه در سال ۲۰۲۰ اهدا می‌شد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *