گل‌های نیمه اول شیرازه تیم ما را از هم پاشاند

گل‌های نیمه اول شیرازه تیم ما را از هم پاشاند

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی خوبی بود اما ۳ گل نیمه اول شیرازه تیم ما را از هم پاشاند و جبران شرایط این چنینی برای هر تیمی سخت است.

مهناز امیرشقاقی پس از باخت سنگین تیمش در مقابل شهرداری سیرجان، اظهار کرد: بازی خوبی بود. در طول بازی احساس می کردم که تمرین تیم ملی است و تمام بازیکنانم در دو تیم تقسیم شده بودند و بازی خوبی هم انجام دادند. انتظار چنین بازی‌ای را از آنها داشتم.

وی افزود: از ابتدای بازی به کادر داوری گفتیم که با توجه به شباهت لباس آن‌ها با تیم ما تعویض لباس داشته باشند. در بیست و پنج دقیقه اول بازیکنان ما داور را جزو بازیکنان تیم خودمان می دیدند و ۳ گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم به همین دلیل بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی، گفت: بازی، بازی قشنگی بود. حتی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم اما همان ۳ گل نیمه اول شیرازه تیم ما را از هم جدا کرد. برای هر تیمی دریافت و بعد جبران ۳ گل این چنینی سخت است.

امیرشقاقی خاطر نشان کرد: دو تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم که در روند تیم تأثیر داشت. در مورد داوری اصلا قضاوت نمی کنم و فکر می کنم کار من با داور متفاوت است، چرا که زاویه دید ما یکسان نیست، اما دوست دارم کارشناسان داوری در این خصوص قضاوت کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *