نیک بین: همه هم و غم مسئولین، حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: همه هم و غم مسئولین باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

جواد نیک بین در گفت و گو با سادس، با اشاره به لزوم استقبال پرشور مردم از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب به نظام عینیت می بخشد، از سویی این عینیت بخشیدن نیز به نحوی به دموکراسی حاکمیت و نظام مشروعیت می بخشد.

وی افزود: همه هم و غم تمام مسئولین نظام باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد، این مهم نیز باید به دور از نگاه به جناح چپ یا جناح راست باشد، مقدمات این حضور خود نیازمند دو مولفه است، اول تایید صلاحیت های افراد موثر و کارآمد به دور از نگاه های سلیقه ای و سیاسی و دوم عملکرد مطلوب روزهای پایانی دولت کنونی؛ یعنی اگر عملکرد روزهای پایانی دولت عملکرد مطلوب و  شایسته ای باشد در حضور مردم پای صندوق های رای تاثیرگذار است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس عنوان کرد: به هر میزان درصد حضور افراد بیشتر باشد بیشتر لرزه بر اندام دشمن می افتد، از این جهت حضرت آقا نیز تاکیدات مهمی داشتند و هر عقل سلیمی هم به اهمیت این موضوع اهتمام می ورزد، پیش بینی من حضور بیش از ۵۵ و ۶۰ درصد است.

وی در پایان اضافه کرد: آنچه برای انقلاب و نظام اهمیت دارد در قدم اول حضور مردم در پای صندوق های رای است و در قدم دوم پس از بحث حضور، انتخاب فرد اصلح است، انتخاب فرد اصلح هم باید با شاخص های عقلانی و منطقی همراه باشد، مردم اگر انتخاب اصلح نداشته باشند قطعا به برنامه های اصلح رای نمی دهند، پس هم حضور اهمیت بسیاری دارد و هم انتخاب فرد اصلح.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *