مصدومیت ١۴ نفر در زمین لرزه مرز اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ١۴ نفر افراد در پی وقوع زمین لرزه در مرز بین کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با سادس درباره تعداد مصدومان ناشی از زمین لرزه ۵.۶ ریشتری که حوالی ساعت گذشته در مرز بین استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد رخ داد اظهار کرد: تاکنون ۴ نفر در سمیرم و ١٠ نفر در دنا به خاطر ترس و فرار از زمین لرزه دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه یک پیش لرزه و تا کنون یک مورد پس لرزه داشته است گفت: به دانشگاه‌های اصفهان و یاسوج اعلام آماده باش شده و ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس از اصفهان و ١٠ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از یاسوج مستقر هستند. جلسه شورای مدیریت بحران نیز تشکیل شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز هدشار سریع سازمان هواشناسی بارش سنگین برف و باران در مناطق تحت تاثیر زمین لرزه طی ۴٨ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از مصدومیت ٢۴ نفر ناشی از ترس و فرار خبر داد و گفت: ۲۴نفر، ۴ نفر در سمیرم و ۲۰ نفر در دنا دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: به مرکز بهداشت شهر سی سخت آسیب وارد شده است و شاهد ترک خوردگی جزیی ۴۷ واحد مسکونی در بخش پادنا شهرستان سمیرم هستیم.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *