بشیری: گسترش بستر فعالیت دانشجویان مورد توجه قرار گیرد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت توجه به دانشگاه برای تحقق توسعه یافتگی در حوزه های مختلف تاکید کرد: به گسترش بستر فعالیت علمی دانشجویان توجه شود.

فرهاد بشیری در گفت و گو با سادس با تبریک روز دانشجو گفت: ما در کشور در حوزه دانشگاه نسبت به دیگر بخش ها جلو هستیم و دانشگاه وضعیت مطلوبی دارد، اکنون چرخه دانش و پویایی در دانشگاه به خوبی در حال حرکت است بر همین اساس می طلبد که مسئولین امر توجه بیشتری به حوزه دانشجو و دانشگاه داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت افزود: باید با تلاش در این حوزه بستر فعالیت های گسترده این سرمایه های ارزشمند کشور یعنی دانشجویان عزیز بهتر فراهم شود، به گونه ای باشد که بتوانند در کنار دیگر بخش ها به توفیقات بیشتری دست پیدا کنند، تا با امید به خدا با بهره جستن از این سرمایه عظیم شاهد توسعه بخش های مختلف کشور باشیم.

بشیری اضافه کرد: آن چه مسلم است این است که باید تلاش کنیم از این سرمایه های عظیم به خوبی استفاده کنیم تا به توسعه بهتر فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور کمک کنیم، یقینا این قشر فرهیخته یعنی دانشگاهیان می توانند در  عرصه های مختلف جامعه به خوبی نقش آفرینی کنند و تحولات های مثبتی را رقم بزنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *