تشکیل کارگروهی برای اصلاح ساختار اداری در استان تهران


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به اینکه ساختار اداری فعلی پاسخگوی جمعیت استان تهران نیست از تشکیل کارگروهی برای اصلاح ساختار اداری در استان تهران خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا در گفت‌وگو با سادس، با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار اداری استان تهران گفت: ذات مدیریت بر کنترل و نظارت است که با برنامه ریزی مبتنی بر اسناد بالادستی و توجه به سرمایه انسانی می تواند اثرگذاری موثری در ابعاد مختلف داشته باشد.

وی افزود: شرایط استان تهران متفاوت است و ساختار اداری فعلی پاسخگوی جمعیت نیست و باید در این زمینه مطالبه گری داشته باشیم تا اصلاح جدید در ساختار اداری استان شکل بگیرد در این زمینه اقدامات پژوهشی از سال گذشته آغاز شده و پیشنهادات مختلف در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان  مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان برنامه ریزی استان تهران را مامور کردیم و انها نیز از سازمان امور اداری و استخدامی تقاضا کردند که کارگروهی تشکیل شود تا در ان برای برون رفت از مشکلات پیشرو استان در حوزه اصلاح ساختار گام موثری برداشته شود. بی تردید یک چالش اساسی در استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وجود ساختار معیوب است لذا سازمان امور اداری استخدامی کشور باید گام موثر در این عرصه را بردارد که خوشبختانه این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با تشکیل کارگروه جدید مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *