اگر می‌خواهیم آینده کشور تأمین باشد باید روز دانشجو را پاس داریم


سادس/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم آینده کشور ایمن و پویا باشد باید روز دانشجو را به هر شکل ممکن پاس داریم و از این ظرفیت خوب استفاده کنیم.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با سادس در خصوص روز دانشجو و لزوم گرامیداشت روز ۱۶ آذر، اظهار کرد: در این روز ۳ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به حضور نیکسون – معاون رئیس‌جمهور آمریکا به دست مزدوران طاغوت به شهادت رسیدند. از این روز صدای عدالتخواهی و صدای دانشجویان و مردم ایران بلند شد.

وی افزود: روحیه دانشجویان همیشه انتقادی و مطالبه گرایانه است، پس لازم است دانشجویان در یک محیط کاملاً باز و آزاد نظرات سازنده خود را بیان کنند. به همین دلیل مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر برپایی کرسی‌های آزاداندیشی دارند تا دانشجویان مطالبات جامعه و کشور را بیان و راه‌حل‌های لازم را ارائه دهند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: به این دلیل که دانشجویان در آینده می‌خواهند کرسی‌های زیادی در کشور را از آن خود کنند اگر زمانی که در دانشگاه هستند بتوانند به‌خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل کنند می‌توانند مسئولیت‌های کارسازتری را در کشور از آن خود کنند.

سلیمی ادامه داد: اما اگر دانشجو در دانشگاه فعال نباشد قطعاً اگر مسئولیت‌های مهمی را در کشور به او بدهند نمی‌تواند در آن سمت موفق باشد. پس اگر می‌خواهیم در آینده کشور ایمن و پویا باشد باید روز دانشجو را به هر شکل ممکن پاس داریم و از این ظرفیت خوب استفاده کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *