نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود


سادس/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود و تمام فکر و فرهنگ و اشتیاقمان این باشد که به مردم خدمت کنیم و با برنامه ریزی صحیح برای برطرف کردن مشکلات مردم با همت جهادی تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درجلسه شورای اداری شهرستان بیجار با ابراز خرسندی از اینکه در جمع مسئولین این شهرستان قرار دارند اظهار کرد: بیجار از لحاظ دینی، علمی واقتصادی افتخارات زیادی دارد و ما امروز در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش داریم.چون توقع بر این است که جوابگوی نیازهای مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه مسئولین باید واقع بین و شنونده خوبی برای مردم باشند عنوان داشت: هنر یک مسئول خوب این است که بسیار بشنود و از انتقادها  نهراسد.  چون عین جمله مقام معظم رهبری امروز مردم از این فشارها و مشکلات اقتصادی گله مند هستند ما که هرکدام به نحوی یک کارگزار هستیم واین امر سطح توقعات از ما و شما را متفاوت کرده و مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم در جهت رضایت مندی مردم و حل مشکلات آنان تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی بر مسئله محور بودن مسئولین تاکید کرد و افزود: همه مسئولین امروز می طلبد مسئله محور عمل کنند و روی مسائل اصلی مردم و این شهرستان مطالعه داشته باشند و به کارهای اساسی و مهمی که آلام مردم را التیام می بخشد بپردازند و از کسی یا حزبی که به نفع مردم و نظام کار می کند حمایت کنند واز حزبگرایی که به ضرر مردم است به دور باشند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشورخطاب به مسئولین شهرستان بیجار فرمودند: نهضت خدمت رسانی با نگاه و تلاش جهادی فراموش نشود و تمام فکر و فرهنگ و اشتیاقمان این باشد که به مردم خدمت کنیم و با برنامه ریزی صحیح برای برطرف کردن مشکلات مردم با همت جهادی تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه درادامه پاکدستی برای یک مسئول را بسیار ضروری برشمرد و افزود: پاکدستی مهمترین ویژگی یک مسئول است و بایدهمه  مدیران از حسن پاکدستی در کار و شغل خود برخوردار باشند و امروز گذشته از تحریمها و مشکلات اقتصادی چیزی که مردم بیشتر از وجود آن ناراحت هستند رانت خواری، فساد و اختلاس مالی مدیران و زیردستان آنها است  که به بیت المال دست درازی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان همه مسئولین را به خوش گویی و گشاده رویی دعوت کرد و بیان داشت:  یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به نمایندگان خود در استانها خوش گویی و گشاده رویی است که اگر این حسن نیکو در هر شخص و مسئولی رعایت نشود بسیار آزار دهنده است لذا انتظار است با رعایت این خصلت پسندیده امانت دار خوبی برای نظام و شهدا باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *