انتقاد نماینده تهران از تغییر در زمان آغاز اعطای مهلت دو ماهه جهت توقف اجرای پروتکل الحاقی


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان آغاز مهلت دوماهه جهت توقف نظارت های فراپادمانی به ویژه توقف اجرای پروتکل الحاقی به از زمان لازم الاجرا شدن طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها انتقاد کرد.

به گزارش سادس، مالک شریعتی نیاسر در اخطاری در جلسه علنی امروز مجلس و پس از رای گیری به منظور رفع ایراد شورای نگهبان در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، بیان کرد: ایراد شورای نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص این طرح به تعیین مدت یک ماه برای کشورهای ۱+۴ به منظور انجام کامل تعهدات برجامی و رفع تحریم های نفتی و بانکی باز می گشت که به منظور تامین نظر شورای نگهبان به دو ماه تبدیل شد.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس از زمان تصویب این قانون این مهلت آغاز می شد اما تغییر آغاز این مهلت به از زمان لازم الاجرا شدن این قانون خلاف آئین نامه می باشد چرا که ایراد شورای نگهبان به مدت مهلت بود که با تغییر یک ماه به دو ماه نظر شورای نگهبان تامین شد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: بنده اخطار شما رو وارد نمی دانم و از اعضای شورای نگهبان و نمایندگان مجلس برای اهتمام جدی که به منظور تصویب این طرح به خرج دادند، سپاسگزارم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *