گودرزی: رئیس جمهور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد


نماینده مردم درود و ازنا در مجلس نسبت به بیماری جنگلی یک و نیم میلیون هکتار از جنگلهای زاگرس ابراز نگرانی کرد و از رئیس جمهور خواست که کمیته ای برای نجات این جنگل ها تشکیل دهد.

به گزارش سادس، حسین گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با اشاره به ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: تاسیس و تجهیز داعش و القاعده، پاسبانی از رژیم های فاقد هر گونه مشروعیت و مقبولیت، کشتن دانشمندان کشورهای دیگر ، دوشیدن گاوهای شیر ده خلیج فارس و فروش سلاح و جنگ افروزی بین ملت ها مهمترین جلوه های آمریکا و دیگر مودیان دموکراسی و حقوق بشر در خاورمیانه است. بدانند که ترور دانشمندان ایرانی بر انسجام و آگاهی ملت ما می افزاید و جنبش بیداری اسلامی و نهضت مقاومت را قوی تر می کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان این که شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده موجبات انقلاب دلها و اندیشه ها را فراهم کرد گفت: این اتفاق ها بساط پذیرش مبانی نظام های لیبرال دموکراسی و شعارهای ظاهرفریبانه آنها را برای همیشه از بین برده  است.

گودرزی در مورد واکنش مردم ایران به ترور دانشمند شهید فخری زاده گفت: ملت ما در مقابله آگاهانه با جنگ اقتصادی و تجاوزهای دشمن بیگانه معنای ملت را دوباره نشان دادند ملت ما ترامپ و کابینه او را مقهور آگاهی خود کردند.

گودرزی با طرح این ادعا که ملت ایران بیش از آسیب دیدن از جنگ اقتصادی از فساد مالی و اداری و رانت و تملق آسیب دیده است گفت: تبعیض و ناکارآمدی نظارت ها، بروکراسی ناکارآمد اداری، وجود کارت چاق کن ها در کنار امضاهای سرنوشت ساز مشکلات زیادی را به وجود آورده است. اگر دیوان سالاری ناکارآمد و مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند رونق و تبادل اقتصادی به این کشور باز می گردد.

وی با اشاره به وضعیت محیط زیستی ایران گفت: 6 میلیون هکتار جنگل زاگرس که از آن با عنوان ریه تنفسی ایران یاد می شود در سالهای اخیر دچار بیماری زوال درخت بلوط شده و بیش از یک و نیم میلیون هکتار جنگل افت زده  و خشک شده اند. به همین خاطر از رئیس جمهور می خواهم که برای نجات مهمترین حوزه جنگلی کشور کمیته نجات جنگل زاگرس را تشکیل دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *