نجابت خطاب به دستگاه امنیتی: ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود


نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دستگاه امنیتی در مورد ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

به گزارش سادس، روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند ‌هسته‌ای کشورمان گفت: ایالات متحده دچار توهم در برآورد شده است. متاسفانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا به این باور رسیده‌اند که هر ضربه‌ای به ایران بزنند، پاسخ نخواهیم داد و مبتنی بر این اشتباه شاهد وقوع ترورهای ظالمانه هستیم. آنهایی که آدرس غلط به دشمن داده اند تا به این باور و برآورد برسند باید پاسخگو باشند و در مقابل ملت افشا شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواست تا هر چه سریع‌تر انتخاب رئیس سازمان پژوهش و فناوری این وزارتخانه انتخاب شود تا راه شهید فخری‌زاده برای حل مشکلات کشور و کیت و واکسن کرونا با قدرت ادامه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم به فعالان حوزه فناوری در مورد توسعه فعالیت های علمی صورت گرفته در حوزه هسته ای و بهره مندی از مواهب آن درحل مشکلات مردم تذکر داد و در تذکری به دستگاه امنیتی گفت: این ترور پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

وی در تذکری به دولتمردان و سیاستمداران گفت: باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم، زمانه، زمانه بیان شفاف و روشن مواضع است.

نجابت در پایان تذکر خود در مورد ایراد شورای نگهبان به طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم گفت: این ایراد تنها تبدیل یک ماه به دو ماه بود و مجلس اختیار دارد این مصوبه را از زمان تصویب اعلام کند نه لازم الاجرا شدن.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *