فلیک: از این تساوی راضی هستم


فلیک: از این تساوی راضی هستم

سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش بعد از تساوی برابر اتلتیکو مادرید ابراز رضایت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید مهمان اتلتیکو بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید تا دقایق پایانی این بازی با یک گل پیش بود اما بایرن گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا این دیدار برنده نداشته باشد.

هانس فلیک بعد از بازی گفت: من از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنان تیمم رضایت دارم. بعضی از تفکرات خود را در میدان پیاده کردیم. بعد از تعویض مولر و گنابری تحرک بیشتری در خط حمله داشتیم.

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: بازی سختی بود. چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم با این حال به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کردیم هر چند که صعود ما قطعی شده بود.

فلیک به ستایش از حمال موسیالا، ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: او تنها 17 سال سن دارد و قطعا در آینده بیشتر درباره او خواهیم شنید. جمال باید از نظر بدنی بهتر و بهتر شود و تجربه بیشتری کسب کند. او کیفیت بسیار بالایی دارد و متوقف کردنش بسیار سخت است.

بایرن مونیخ با توقف در این بازی 13 امتیازی شد و صعودش به عنوان تیم نخست قطعی است این درحالی است که اتلتیکو مادرید تنها 6 امتیاز دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *