قهرمان دوی نابینایان: ۴ سال در حسرت شغل رسمی هستم


قهرمان دوی نابینایان: ۴ سال در حسرت شغل رسمی هستم

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در دوی ۱۵۰۰ متر نابینایان گفت: با وجود این که ۴ سال است در بازیهای پاراآسیایی و جهانی مدال کسب می کنم، اما همچنان در حسرت استخدام در ارگانهای دولتی هستم.

حمید اسلامی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: با توجه به این که قانون استخدام قهرمانان و مدال آوران بازیهای آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در سازمانها و ارگانهای دولتی در سال ۹۵ به تصویب مجلس رسید، اما متاسفانه هنوز  بسیاری از دستگاه های اجرایی به آن عمل نمی کنند و یا در جذب قهرمانان ملی طفره می روند.

وی گفت: با وجود این که دانشجوی دکترای تربیت بدنی هستم و بارها برای استخدام در ارگانها و سازمانهای مختلف دولتی در استان همدان اقدام کردم اما همچنان در حسرت این هستم که یکی از ارگانها و سازمانهای دولتی به بخشنامه دولت توجه کند. واقعا نمی دانم چون نابینا هستم من را استخدام نمی کنند یا موضوع چیز دیگری است.

دونده ۱۵۰۰ متر نابینایان در پاسخ به این پرسش که آیا از جایی حمایت می شوید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر پدرم تنها حامی من است و درآمد خاصی ندارم، با وجود این که چندین بار خواستم ازدواج کنم اما چون بیکارم شرایط لازم برای ازدواج را نداشتم.

اسلامی همچنین درباره برنامه تمرینات خود جهت شرکت در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی گفت: از زمانی که مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان تغییر کرده است، دیگر مشکل فضای تمرینی ندارم و هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می کنم تا خود را برای مسابقات رکوردگیری که اسفند در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود، آماده کنم.

وی در پایان یکی از مهم ترین برنامه خود را کسب سهمیه پارالمپیک توکیو عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در دوی ۱۵۰۰متر نایینایان رکوردم ۴ دقیقه و ۹ ثانیه است و با رکورد مدنظر کمیته ملی پارالمپیک که ۴ دقیقه و ۷ ثانیه است، فاصله بسیار کمی دارم، اگر تا روز مسابقات دچار آسیب نشوم به طور قطع این رکورد را به ثبت خواهم رساند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *