حواشی بازی تیم‌های‌ والیبال راهیاب و آذرباتری/ ارومیه‌ای‌ها صحبت نکردند


حواشی بازی تیم‌های‌ والیبال راهیاب و آذرباتری/ ارومیه‌ای‌ها صحبت نکردند

تیم والیبال راهیاب ملل کردستان موفق شد آذرباتری ارومیه را شکست دهد. این دیدار با حواشی زیادی همراه بود و نهایتا باعث شد که عوامل تیم ارومیه از انجام هرگونه مصاحبه خودداری کنند.

به گزارش سادس، امروز (یکشنبه) ۹ آذر ۱۳۹۹ در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، تیم راهیاب ملل مریوان موفق شد در یک بازی پر حاشیه با نتیجه سه بر یک تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهد.

این بازی از همان ابتدا بسیار نزدیک پیگیری شد تا اینکه در ست سوم راهیاب ۹ امتیاز از آذرباتری عقب افتاد اما نهایتا موفق شد در یک بازگشت فوق‌العاده نتیجه را به تساوی کشیده و پس از جبران اختلاف ۹ امتیازی، ست سوم را ۳۰-۲۸ پیروز شود تا در ست شماری ۲ بر یک پیش بیفتد.

در جریان این دیدار بازیکن شماره ۱۱ راهیاب ملل پس از برخورد با یار خودی دچار مصدومیت شد.

اوج حساسیت این دیدار در ست چهارم بود که ساسان خداپرست سرمربی تیم آذرباتری ارومیه، به دلیل عصبانیت از بازیکنان خودی دچار افت فشار شده و از همراهی تیمش در کنار زمین بازماند. پس از آنکه خداپرست برای درمان راهی رختکن شد، مربی آذرباتری به جای او کنار زمین هدایت تیم را برعهده گرفت.

در پایان بازی عوامل و بازیکنان تیم آذرباتری از انجام مصاحبه خودداری کردند.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان نیز پس از پیروزی شاگردانش مقابل آذرباتری، در مورد این بازی گفت: بازی بسیار سختی را پیروز شدیم چون تیم حریف با انگیزه و پرتلاش در زمین حاضر شده بود. ما ست اول را بردیم اما در ست دوم باختیم که کار را سخت کرد.

او افزود: در ست سوم‌ که به نظرم حساس‌ترین ست بود ما تقریبا ۱۱ امتیاز عقب بودیم و تنها با روحیه دادن به بازیکنان توانستیم به بازی برگردیم که از این جهت بسیار خوشحالم. این برد را به هواداران راهیاب و مردم کردستان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *