در وقت و زمان مناسب، انتقامِ ترور شهید فخری زاده گرفته می‌شود


سادس/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده گفت: قطعا باید جمهوری اسلامی ایران در وقت و زمان مناسب انتقامِ این ترور ناجوانمردانه را بگیرد تا دشمن دیگر هوس چنین اعمال شنیعی را نکند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با سادس درباره ترور محسن فخری زاده- دانشمند هسته‌ای برجسته ایران، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش هسته‌ای در ایران بومی شده و دانشمندان بزرگی نیز در این عرصه داریم دشمن نمی تواند این پیشرفت بزرگ را تحمل کند و به همین دلیل دست به این ترورهای کور می‌زند تا به خیال خود جلوی پیشرفت روز افزون این دانش را در کشور بگیرد، در حالی که نمی دانند با حذف دانشمندان هسته‌ای کاری از پیش نخواهند برد، چرا که این دانش در ایران بومی شده است.

وی افزود: دشمنان قصد دارند امنیت موجود در کشور را بر هم بزنند و فضای آن را متشنج کنند تا مردم را از انقلاب دلسرد کنند، همچنین استکبار و صهیونیست‌ها به دنبال این هستند تا در سطح جهانی، اجماعی علیه ایران ایجاد کنند تا برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان را متوقف کنند. اخیرا نتانیاهو با برخی سران کشورهای حوزه خلیج فارس دیدارهایی داشت تا آنان را علیه جمهوری اسلامی تحریک کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا باید جمهوری اسلامی در وقت و زمان مناسب انتقامِ این ترور ناجوانمردانه را بگیرد، گفت: با بررسی‌های نهادهای امنیتی کشور باید این انتقام از عوامل و آمران این جنایت گرفته شود تا دشمن دیگر هوس چنین اعمال شنیعی را نکند.

سلیمی تصریح کرد: البته مسئولان عالی رتبه کشور این نکته را هم مد نظر قرار می‌دهند که شاید یکی از اهداف ترور شهید فخری زاده وادار کردن ایران به واکنش تند است. ایران اسلامی در این موارد همیشه نشان داده که صبور است و در وقت و زمان مناسب انتقام خود را می گیرد. این پاسخگویی نباید سریع باشد و باید در فرصت مناسب واکنش مناسب نشان دهیم تا در دام دشمن هم نیفتیم.

وی خاطرنشان کرد: سیستم های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید از نیروهای رده بالای کشور مانند شهید فخری زاده که چند بار نامش توسط نتانیاهو ذکر شده بود به شکل شدیدتری حفاظت کنند. هیچ وقت نباید دشمن را دست کم بگیریم، چرا که اشخاصی مانند دانشمندان هسته ای به این راحتی دانشمند نشده اند و هزینه های هنگفتی برای آنان شده است به طوری که پر کردن جای شخصی مانند شهید فخری زاده سخت است، پس باید مراقب باشیم که دشمن عوامل نفوذی خود را در نهادهای امنیتی کشور با چهره انقلابی و موجه وارد نکند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *