زیدان پس از شکست مقابل آلاوس: هیچ توضیحی ندارم


زیدان پس از شکست مقابل آلاوس: هیچ توضیحی ندارم

سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر آلاوس اعلام کرد هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر، رئال مادرید شنبه شب در هفته یازدهم لالیگا، ۲ بر یک مغلوب آلاوس شد تا برای سومین بار در این رقابت ها شکست را تجربه کند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: هیچ توضیحی برای تفاوت سطح این بازی و پیروزی (۲ بر صفر) برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا ندارم. ما لحظات خوب و بد داشتیم. شروع مان بد بود و زمانی که در دقیقه سه آلاوس دروازه‌مان را باز کرد فرصت کافی داشتیم تا به بازی برگردیم اما شرایط برایمان سخت شد. روز دیگری در میلان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و سه روز بعد در خانه این چنین بازی کردیم. این واقعیت ما است. اکنون باید به تمرینات خود ادامه دهیم و تلاش کنیم بازیکنان بهبود یابند و شرایط تغییر کند. ما روند ثابت در بازی ها و کسب نتایج نداریم. 

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: به خاطر آسیب دیدگی ها با مشکلات زیادی روبرو شدیم. به دنبال بهانه جویی نیستیم اما این موضوع واقعیت دارد. ما بدترین شروع فصل را داشته ایم و این شرایط را سخت می کند چون نتوانستیم در چنین بازی (دیدار برابر آلاوس) نتیجه را عوض کنیم که این موضوع من و بازیکنان را اذیت می کند. در دقایق پایانی نیمه اول بهتر شدیم اما در نیمه دوم خیلی کم تلاش کردیم تا شرایط را به نفع خود برگردانیم. اکنون باید به دیدار سه شنبه شب فکر کنیم. 

ادن هازارد در نیمه اول آسیب دید و مجبور شد زمین را ترک کند. سرمربی فرانسوی در مورد وضعیت هافبک بلژیکی گفت: هازارد امیدوار است یک ضربه باشد. او به من گفت این چنین است و تنها یک ضربه است و نه آسیب دیدگی عضلانی. امیدوارم این چنین باشد.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *