یوسفی: باید باور کرد که دشمنان قابل اعتماد نبوده و امیدی به آن‌ها نیست


یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که ترور فخری زاده نشان می دهد که هنوز خیلی از سرمایه های ارزشمند در کشور هستند که بدون هیچ توقعی حتی لحظه ای از خدمت به مردم کوتاه نمی آیند.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با سادس، ضمن محکومیت ترور محسن فخری زاده، بیان کرد: ترور دانشمند علمی کشورمان، دو پیام به همراه دارد. اول اینکه هنوز افرادی در این کشور هستند که بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه نزدیک به ۴ دهه برای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت کشور در تلاش بوده و بدون اینکه حتی کسی اسم آن ها را بشنود لحظه ای از خدمت به مردمشان غافل نشده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز خیلی از سرمایه های ارزشمند در کشور هستند که بدون هیچ توقعی حتی لحظه ای از خدمت به مردم چه در عرصه سلامت و چه در عرصه امنیت کوتاه نمی آیند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از افراد که در داخل دل در گرو غرب دارند و همچنان به دنبال مذاکره هستند و یا به اروپایی ها امید دارند باید بدانند که دشمن قابل اعتماد نیست.

یوسفی در پایان تاکید کرد: سیاستمداران سطحی نگر باید بدانند که دشمنان قابل اعتماد نبوده و امیدی به آن ها نیست بلکه باید به این افراد مخلص که همواره در صحنه برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند اعتماد بیشتری کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *