تذکر نماینده دورود نسبت به وقوع بحران زیست محیطی در این شهرستان


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه فاضلاب شهر دورود گفت که بحران زیست محیطی در این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش سادس، حسین گودرزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزارت نیرو درباره وضعیت پروژه فاضلاب شهر دورود گفت: علیرغم گذشت ۱۷ سال از شروع این پروژه و ۱۷ سال کسر فاضلاب بها از مردم، فاضلاب وسط شهر رها شده و متاسفانه بحران زیست محیطی ایجاد شده است. مدیر کل آبفا هم مصوبه شورای اداری استان را علیرغم تاکید استاندار تعمدا انجام نمی دهد که لوله گذاری تا انتهای شهر به عنوان کار موقت بود.

وی در تذکر دیگری درباره پروژه آبرسانی آب شرب شهرستان ازنا نیز یادآور شد: علیرغم این که ازنا در جوار اشتران کوه قرار دارد و آب آن تا کویر ایران هم منتقل شده اما این شهر هنوز از آب چاه استفاده می‌کند. ۴ کیلومتر پایانی لوله گذاری نشده و از لوله‌های نامرغوب استفاده شده که باعث قطعی آب شرب این منطقه شده است و من تذکر می‌دهم که در سال جاری برای تامین اعتبار تسریع کنند.

گودرزی در تذکر دیگری به وزارت آموزش و پرورش گفت: با ۳۰۰ نفر نیروی خدماتی اداره کل آموزش و پرورش استان علیرغم گذشت دو ماه از شروع سال تحصیلی هنوز قرارداد بسته نشده و مشکل اساسی دارند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر اقتصاد گفت: پروژه عظیم صنایع گهر در شهرستان دورود ۱۰ سال است در چنبره بروکراسی اداری بانک ملی برای واگذاری به سرمایه گذار جریان دارد بیش از ۷۰ سرمایه گذار در این چنبره گیر کرده‌اند و کنار رفتند. درخواست می‌کنم که از مدیر عامل بانک ملی بخواهند نظارت مستقیم بر آن داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *