فرشته قربانی: سعی دارم با شرکت در لیگ دوباره برای تیر زدن انگیزه پیدا کنم


فرشته قربانی: سعی دارم با شرکت در لیگ دوباره برای تیر زدن انگیزه پیدا کنم

عضو پیشین تیم ملی کامپوند گفت: سعی دارم با شرکت در رقابت های لیگ برتر تیروکمان، انگیزه ام را دوباره برای تیر زدن افزایش دهم.

فرشته قربانی در گفت و گو با سادس، درباره علت حضورش در رقابتهای لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: برای این که بتوانم انگیزه ام را برای تیر زدن بالا ببرم امسال با تیم مس کرمان جهت حضور در رقابتهای لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان قرارداد بستم. من معتقدم شرکت در لیگ در شرایط کنونی انگیزه ورزشکاران را می تواند برای تیر زدن افزایش دهد و شرایط روحی خوبی را برای کماندار ایجاد کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سقف قراردادها در لیگ برتر تیروکمان همچون گذشته پایین است یا خیر، گفت: سقف قراردادها در لیگ برتر تیروکمان نسبت به گذشته بهتر شده و ورزشکار با انگیزه بهتری در مسابقات لیگ شرکت می کند.

قربانی همچنین درباره علت عقد قرارداد خود با تیم مس کرمان به جای تیم زنجان، گفت: در این تیم اکثر بازیکنان تیم ملی حضور دارند و سرمایه گذاری خوبی را برای قهرمانی در لیگ برتر امسال انجام داده است، به همین خاطر ترجیح دادم امسال با تیم مس کرمان قرارداد ببندم.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال به خاطر کرونا کلیه مسابقات و اردوهای تیروکمان لغو شد، برگزاری لیگ برتر تیروکمان در چنین شرایطی فرصت خوبی را برای ورزشکاران فراهم می کند تا آمادگی فنی و بدنی خود را محک بزنند و با انگیزه بهتری برای مسابقات آماده شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *