ذاکر: از ظرفیت بسیج برای مبارزه با تورم و گرانفروشی استفاده کنیم


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده از ظرفیت بسیج برای مبارزه با تورم و گرانفروشی شد.

به گزارش سادس، سید سلمان ذاکر در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا از ظرفیت‌های بسیج، سپاه، نیروهای مسلح، بازرسی و تعزیرات برای مبارزه با تورم استفاده نمی‌کنید؟ هفته بسیج است و من این مناسبت را به تمامی بسیجیان تبریک می‌گویم. از این افراد برای مبارزه با تورم و گرانفروشی استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رییس جمهور گفت: نسخه اقتصادی و ارزی شما کسی را شفا نبخشیده است امروز میلیون‌ها تومان کالای مردم و تجار که ثبت سفارش شده و قاچاق تلقی نمی‌شود پشت مرزها مانده چرا اینها را ترخیص نمی‌کنید؟ چرا انقضای مدت آنها را لحاظ نمی‌کنید؟ اجازه دهید این کالاها وارد کشور شود و ارزانی شود. ما بارها گفته‌ایم که در ارز تعهدی تجدیدنظر کنید، چرا که حداقل در برخی استان‌ها پاسخگو نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ویروس کرونا، تحریم، تورم و گرانی کمر مردم را شکسته است. آیا پرسیده‌اید که کارگران، کشاورزان و کسبه که ماه‌هاست کار خود را رها کرده‌اند علی‌الخصوص در این ایام سرد چطور زندگی می‌کنند؟ پرسیده‌اید که این همه افراد کم‌درآمد، بیکار و بی‌درآمد مثل طلاب که حتی کار فرهنگی‌شان در برخی مقاطع تعطیل شده چطور زندگی می‌کنند؟ آیا این فقیر و فقرا مرده‌اند؟ آیا زنده‌اند؟ چرا به دادشان نمی‌رسید؟ مگر بودجه بیت‌المال در دست شما نیست؟ کی می‌خواهید دست اینها را بگیرید؟
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *