نکونام: یکی دو بازیکن بزرگسال از فولاد کنار گذاشته می‌شوند


نکونام: یکی دو بازیکن بزرگسال از فولاد کنار گذاشته می‌شوند

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که در باشگاه فولاد امانتدار هستیم و سعی می‌کنیم بهترین نفرات را نگه داریم، گفت: باتوجه به این‌که ظرفیت لیست بزرگسالان با اعلام سازمان لیگ ۲۰ نفر است شاید طی یکی دو روز آینده یکی دو نفر را از لیست بزرگسالان کنار بگذاریم.

جواد نکونام با تسلیت درگذشت محمود یاوری پیشکسوت فوتبال کشور، اظهارکرد: فوتبال ما یک بزرگ مرد را از دست داد. خیلی از بازیکنان و مربیان فوتبال ایران به مرحوم یاوری مدیون هستند و امیدوارم قدر بزرگان فوتبال کشور را بیشتر بدانیم.

به گزارش سادس، وی درباره آخرین وضعیت تیم فولاد، گفت: ما توانستیم نفرات مورد نیاز را با زحمات باشگاه و آقای محمدی رییس هیات مدیره و به ویژه آقای آذری جذب کنیم که جا دارد برای او نیز آرزوی سلامتی داشته باشم. به هر حال با نفرات جذب شده توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که مجبور بودیم بازیکنانی که به اهداف‌مان نزدیک بودند مثل عارف آغاسی، صابر حردانی، سینا مریدی و میلاد بدرقه را نگه داریم، افزود: ما نمی‌گذاریم هیچ بازیکنی به راحتی از فولاد جدا شود اما چون لیست‌مان به صورتی بود که می‌توانستیم تعداد محدودی را داشته باشیم، مجبور شدیم نفراتی از جمع ما جدا شوند. اگر به ما اجازه می‌دادند که بازیکنی را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهیم و سال بعد نیز آن را داشته باشیم، خوب بود. این‌که می‌خواستیم بازیکنی را قرضی به تیم دیگری بدهیم به این منظور نبود که این بازیکنان ضعیف هستند، بلکه در این شرایط در پست‌هایی که می‌خواستیم‌ اولویت ما نبودند وگرنه همه بازیکنان خوب و با کیفیت هستند که در این شرایط مجبور شدیم‌ دو سه نفر را کنار بگذاریم. حتی باتوجه به این‌که ظرفیت لیست بزرگسالان با اعلام سازمان لیگ ۲۰ نفر است شاید طی یکی دو روز آینده یکی دو نفر را از لیست بزرگسالان کنار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: شرایط نقل و انتقالات پیچیده شده است و بازیکنان و باشگاه‌ها خیلی ضربه می‌خورند. این‌که نمی‌توانیم بازیکنی را قرضی به باشگاه دیگر بدهیم تا رشد کند و سال آینده آن را داشته باشیم، یک معضل است. در فوتبال دنیا به این صورت نیست اما متاسفانه در ایران به این صورت است.

وی افزود: در باشگاه فولاد امانتدار هستیم و سعی می‌کنیم بهترین نفرات را نگه داریم و بازیکنانی که بتوانند در خدمت باشند را خواهیم داشت. هواداران از فصل قبل نسبت به ما شناخت دارند و می‌دانند که قطعا بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیریم. بازیکنانی که به فولاد می‌آوریم باید صد درصد تمرکزشان روی تیم باشد.

نکونام گفت: به هواداران قول می‌دهم امسال نیز مانند فصل قبل کنار هم و با حمایت آن‌ها یک فصل فوق‌العاده را داشته باشیم. راه طولانی داریم و دوست دارم این را نیز هواداران بدانند. باید در پایان فصل جایگاهی داشته باشیم که همه به آن افتخار کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. ضمن این‌که بازیکنان مان بسیار تلاش می‌کنند و فکر می‌کنم امسال یک فصل فوق‌العاده را کنار هم داشته باشیم.

وی که با سایت باشگاه فولادخوزستان گفت‌وگو می‌کرد، عنوان کرد: ایده‌آل یک تیم برای تمرین کردن ۲۴ یا ۲۵ بازیکن است ولی ما با ۳۰ تا ۳۲ نفر تمرین می‌کنیم. خیلی از بازیکنانی که جذب کردیم زیر ۲۳ یا ۲۴ سال هستند. فصل گذشته اسم‌ها برای‌مان مهم نبودند و تلاش می‌کنیم هر کسی خوب تمرین و تلاش کند را کنار خودمان داشته باشیم. حتی شاید بازیکن کم داشتیم اما از کنار گذاشتن ستاره‌ها البته اسم‌ها مشکلی نداشتیم. اسم و ستاره در تیم ما برای‌مان مهم نیست و می‌خواهیم شرایطی را برای پیشرفت بازیکنانی که تلاش می‌کنند فراهم کنیم. امیدوارم در پایان فصل نیز نفرات بیشتری را در تیم‌ملی داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *