قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی مالی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت


قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی مالی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید، در تلاش است تا پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات این تیم حل شود.

به گزارش سادس، جعفر سمیعی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم که به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شدند. 

وی درباره شکایت باشگاه النصر عربستان هم گفت: علی‌رغم همه شیطنت‌ها مثل محروم کردن عیسی آل‌کثیر، خدا را شکر! باشگاه پرسپولیس هم در مستطیل سبز پیروز شد و هم در خارج از زمین باشگاه النصر را شکست دادیم. باشگاه النصر ابتدا یک شکایت به کمیته انضباطی و اخلاق AFC برده بود که بازیکنان جدید باشگاه خارج از مهلت قانونی به ثبت رسیده‌اند. در این مرحله تیم حقوقی باشگاه دفاعیه‌ای تنظیم کرد و کمیته انضباطی AFC شکایت النصر را رد کرد. مجددا آنها شکایت دیگری در کمیته استیناف ثبت کردند و یک لایحه ١٢٣ صفحه‌ای ارسال کرده بودند. آنها گفته بودند، باشگاه پرسپولیس شرایط لازم برای حرفه‌ای شدن ندارد و کمیته استیناف شکایت النصر را رد کرد و این باشگاه را جریمه کرد. 

وی درباره وضعیت محرومیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: یک دفاعیه به دادگاه عالی ورزش ارسال کرده‌ایم تا رای محرومیت عیسی آل‌کثیر تعلیق شود. 

سمیعی درباره روند جذب بازیکن جدید در پرسپولیس هم گفت: ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده اتفاق می‌افتد. 

او درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از آقای گل‌محمدی و کادر ایشان و همین‌طور سیدجلال حسینی و بازیکنان تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات فراوان از هیچ کوششی دریغ نکردند. ما هم تلاش می‌کنیم تا قبل از بازی فینال پشتیبانی خوبی از نظر مالی و لجستیکی داشته باشیم و جای هیچ نگرانی نیست. ان‌شاءالله با قهرمانی، یک جشن ملی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *