انتظار رونی اُ سالیوان برای انتقام از نفر اول اسنوکر جهان


انتظار رونی اُ سالیوان برای انتقام از نفر اول اسنوکر جهان

رقابتهای اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ درحالی آغاز می شود که در دو دوره گذشته رونی اُ سالیوان در فینال این رقابت‌ها از نفر اول جهان شکست خورده و امیدوار است که امسال عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش سادس، رقابت‌های آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ از امروز ( ۲۶ آبان ) کار خود را آغاز کرده  و تا ۲ آذر ادامه خواهد داشت. در این مسابقات تمام چهره های برتر اسنوکر دنیا حضور دارند. جدال جاد ترامپ نفر اول جهان و رونی اُ سالیوان نفر دوم رده بندی اسنوکر جهانی، به زیبایی های این رقابت ها خواهد افزود. در دو دوره گذشته این رقابت ها رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ در فینال با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که در هر دو بازی ، جاد ترامپ موفق شده  پیروز میدان شود و قهرمانی را به نام خود ثبت کند. 

رونی اُ سالیوان در حالی که دو نایب قهرمانی در این مسابقات دارد امیدوار است امسال موفق شود عنوان قهرمانی را کسب کند. 

بسیاری از هواداران منتظر درخشش رونی در این مسابقات بوده و از او انتظار دارند انتقام باخت های گذشته را بگیرد. البته حریفان هم با آمادگی کامل به این مسابقات آمده و باید شاهد رقابت‌های جذاب باشیم.

در این مسابقات دو اسنوکر باز ایرانی هم حضور دارند. حسین وفایی و سهیل واحدی در این رقابت ها به مصاف حریفان خواهند رفت. 

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز با رعایت سرسخت قوانین بهداشتی برگزار خواهد شد. نفر اول این دیدار می‌تواند ۷۰ هزار پوند را کسب کند. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این مسابقات به ترتیب ۳۰ و ۲۰ هزار پوند را کسب می‌کنند. لازم به ذکر است که این رقابت‌ها از تلویزیون انگلستان و شبکه‌های معتبر ورزشی پخش زنده خواهد شد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *