قهرمان روئینگ آسیا: اردوی تیم ملی باید برگزار می شد/ کسی نیست به نامه استخدامم حتی نگاه کند


قهرمان روئینگ آسیا: اردوی تیم ملی باید برگزار می شد/ کسی نیست به نامه استخدامم حتی نگاه کند

قهرمان روئینگ آسیا گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک باقی نمانده است، چاره ای جز برگزاری اردوی تیم ملی نبود.

بهمن نصیری در گفت و گو با سادس درباره برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ در شرایط شیوع حاد ویروس کرونا بیان کرد: در این چند ماه که اردوی تیم ملی تعطیل بود هم تمرین داشتم اما اینکه الان اردو برگزار شد خوب است. همین که فدراسیون اسکان و غذا را تامین می کند خودش کمک زیادی است. در این مدت که در تهران تمرین می کردم مجبور بودم هزینه زیادی برای اسکان و تغذیه بپردازم.

او ادامه داد: نگرانی بابت حضور در اردو ندارم چون نسبت به قبل فقط یک نفر دیگر به ما اضافه شده است. از طرفی دیگر چاره ای نبود و باید اردو شروع می شد چون ۴-۵ ماهه دیگر تا برگزاری مسابقات انتخابی المپیک باقی مانده است و اکنون نیز خودمان باید رعایت کنیم تا مشکلی پیش نیاید. البته خود من با کسی در ارتباط نیستم و فقط تمرین می کنم و بعد به خوابگاه می روم.

ملی پوش روئینگ در پاسخ به این پرسش که بلاتکلیفی که در مورد برگزاری قطعی مسابقات وجود دارد، او را بی انگیزه نکرده است؟ تاکید کرد: شرایط برای همه یکسان است و نمی توان تمرینات را رها کرد چون در غیر این صورت تنها کسی که ضرر می کند خود ما ورزشکاران هستیم. ماه ها تمرین کرده ایم و حیف است که بخواهیم بی انگیزه شویم و تمرینات را رها کنیم. از طرفی من سهمیه المپیک را می خواهم بنابراین هر چه دارم را می گذارم تا بتوانم سهمیه را به دست بیاورم. در حال حاضر نیز رکوردهایم خوب است و خودم از وضعیتم نسبت به سال گذشته راضی هستم.

او در مورد اینکه خبر جدیدی برای برگزاری قطعی مسابقات انتخابی المپیک اعلام شده است یا خیر، گفت: فعلا خبر جدیدی اعلام نکرده اند البته اگر بخواهند  سهمیه ها را براساس نتایج قهرمانی آسیا سال گذشته اعلام کنند که من می گیرم و اگر هم مسابقه انتخابی المپیک برگزار شود که من برای گرفتن سهمیه  به رقابت می پردازم و در هر دو صورت برایم فرقی ندارد.

قهرمان روئینگ آسیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه مسئله استخدام او حل شده است؟ تصریح کرد: خیر و هیچ کسی هم در این مورد سوالی نمی پرسد. رییس فدراسیون دی ماه سال گذشته به من گفت نگران  مسئله استخدامم نباشم اما الان دارد یک سال می شود که هیچ خبری نشده است. البته نامه نگاری ها شده است اما کسی نیست که به نامه ها نگاهی بیندازد. این مسئله استخدام حل شود دغدغه فکری من نیز کمتر خواهد شد.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *