چکه باران از سقف سالن ورزشی باوی!


چکه باران از سقف سالن ورزشی باوی!

سادس/خوزستان تنها سالن ورزشی شهرستان باوی که ۲۰ سال پیش احداث شد، علاوه بر مشکلاتی چون نداشتن لامپ، وسایل سرمایشی و گرمایشی، کف‌پوش مناسب و شیشه، به تازگی با بارش باران نیز دچار آب گرفتگی شده است.

قاضی حمیدی، پیشکسوت هندبال باوی در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: سالن هندبال باوی فقط اسم سالن را به یدک می‌کشد، وگرنه اصلا سالن نیست. در تابستان از شدت گرما و گرد و خاکی که از طریق پنجره‌های بدون شیشه وارد سالن می‌شود، نمی‌توان در این محل تمرین کرد. در زمستان و فصل بارندگی نیز که مشکلات خاص خود را دارد؛ همین چند روز پیش به دلیل این‌که پنجره‌ها شیشه ندارند، موقع بارندگی، باران وارد سالن شد و بخشی از سالن را آب فرا گرفت. ضمن این‌که از چند قسمت از سقف، باران به روی کف‌پوش و بخش‌های دیگر سالن چکه می‌کند.

وی بیان کرد: از کدام وضعیت این سالن که تنها سالن ورزشی شهرستان ملاثانی است، بگویم؟ نه لامپ و شیشه دارد و نه کف‌پوش؛ از سال ۷۹ که سالن به بهره‌برداری رسیده، یک بار هم در این ۲۰ سال، کف‌پوش آن تعویض نشده و وضعیت آن افتضاح است. فاصله زمین تا دیوار سالن نیز کمتر از ۲۰ سانتی ‌متر است اما دیوار ضربه‌گیر ندارد. سالن‌هایی را در استان داریم که متعلق به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هستند و در حالی که فاصله زمین تا دیوار آن‌ها ۳ متر است، دیوارهای‌شان ضربه‌گیر دارند.

سرپرست تیم هندبال باوی ادامه داد:  کولرهای سالن دزدیده شده‌اند، سالن حتی آب سرد کن ندارد، ضمن این‌که در حال حاضر حتی نمی توان روی سکوهای سالن نشست زیرا کبوترها از پنجره‌های بدون شیشه وارد سالن می‌شوند و تمام سکوها کثیف شده‌اند.

وی با بیان این‌که متاسفانه هیچ رسیدگی از سوی مسئولان نمی‌شود، گفت:‌ تنها دل‌خوشی جوانان شهر ملاثانی همین سالن ورزشی است. آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز سه سال است که به ما قول حمایت و همکاری می‌دهد اما خبری از حمایت نیست. ضمن این‌که از آقای حسینی عضو فراکسیون ورزش مجلس نیز می‌خواهم که پیگیر حل مشکلات سالن شهرستان باوی باشد. این سالن دو سوم از ورزش شهرستان را پوشش می‌دهد.

حمیدی همچنین درباره مشکلات تیم دسته یکی هندبال باوی، عنوان کرد: این تیم در لیگ یک هندبال کشور قرار دارد ولی باتوجه به مشکلات مالی در آستانه انصراف است. از مسئولان و نمایندگان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه می‌خواهم اسپانسری برای تیم پیدا کنند. این کار شدنی است و کار نشدنی وجود ندارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *