کرباسی: پاسخگوی اعتراض کاندیداهای بدنسازی هستم/ فعلا امکان برگزاری انتخابات نیست


کرباسی: پاسخگوی اعتراض کاندیداهای بدنسازی هستم/ فعلا امکان برگزاری انتخابات نیست

دبیر مجمع فدراسیون بدنسازی گفت: دغدغه ما برگزاری هر چه سریعتر انتخابات است اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا اجازه این کار داده نمی شود.

حسن کرباسی در گفتگو با سادس، درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری هرگونه مجمع انتخاباتی ممنوع شده و با این اوصاف زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی مشخص نیست.

دبیر مجمع فدراسیون بدنسازی، تصریح کرد: دغدغه ما برگزاری هر چه سریعتر انتخابات است اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا اجازه این کار داده نمی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کدام از کاندیداها اگر اعتراضی به مسائل مختلف داشته باشند می توانند به صورت قانونی پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: یکی از کاندیداها نامه ای به بنده ارسال کرده و من نیز قطعا پیگیری کرده و به صورت قانونی پاسخگوی نامه او خواهم بود.

کرباسی در پایان گفت: امیدوارم تمامی کاندیداها ضوابط اخلاقی را رعایت کنند و در فضای مجازی علیه یکدیگر موضع گیری نکنند. مطمئنا هر فردی که چارچوب اخلاق را رعایت نکند بیش از همه به اعتبار خودش آسیب می زند چرا که مردم می فهمند کسی که وارد مسائل حاشیه ای می شود قطعا برنامه ای ندارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *