رحمانی : مجلس آماده همکاری همه جانبه با دولت است


نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس در شرایط سخت اقتصادی حاضر به همه نوع همکاری با دولت برای مقابله با گرانی و تورم است.

به گزارش سادس، رجب رحمانی درجلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری اظهار کرد: از دولت می خواهیم با توجه به همکاری و هماهنگی مجلس فکری برای مقابله با گرانی، تورم، بی ثباتی بازار ارز و گرانی کالا ها کند که کمر مردم را شکسته است؛ در این شرایط بسیار سخت حاضریم همه نوع همکاری با دولت داشته باشد. تیم اقتصادی دولت فعال بوده و برنامه داشته باشد.

وی افزود : طرح معیشتی مجلس به دلیل کم لطفی برخی از دوستان دولت در شورای نگهبان با ایراد مواجه شد که امیدواریم دولت همکاری لازم داشته باشد. همچنین بی ثباتی بازار ارز کمر تولیدکنندگان را شکسته و باید ثبات اقتصادی در کشور داشته باشیم.

وی افزود: پیگیری حل مشکلات اقتصادی مردم ربطی به آمدن و رفتن رییس جمهور آمریکا ندارد. البته خوشحالیم که آزادگان جهان و حامیان شهید سلیمانی اعلام می کنند آقای ترامپ بداند هرکس با حق در افتاد ورافتاد.

نماینده تاکستان درتذکری دیگر  گفت: بیش از 30 هزار هکتار باغ انگور در استان قزوین وجود دارد و تولیدات کشمش روی دست تولیدکنندگان مانده است 150 هزار شغل در شرف فلج شدن هستند. همچنین باید برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش اقدامی صورت گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *