بانکی پور: دموکرات و جمهوری خواه برای ما تفاوتی ندارد


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه استراتژی هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در مقابل ایران مشترک است، تاکید کرد: این دو برای ما تفاوتی ندارند چرا که استراتژی هر دو هم فشار حداکثری بر ایران است.

امیر حسین بانکیپور فرد در گفت و گو با سادس در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا خیر و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: در استراتژی کلی آمریکا رویکرد دموکرات ها و جمهوری خواه ها تفاوتی ندارد ولی تاکتیک برخورد افراد در این دوحزب می تواند متفاوت باشد؛ یعنی جمهوری خواهان خیلی آشکار عمل می کنند ولی دموکرات ها دورو رفتار می کنند.

وی افزود: جمهوری خواهان یک استراتژی را با رفتاری تند و آشکار دنبال می کنند ولی دموکرات ها دقیقا همان استراتژی را ولی به صورت نرم جلو می برند، پس تقاوتی در استراتژی که دنبال می کنند وجود نخواهد داشت و در تاکتیک ها صرفا تفاوت هایی وجود دارد که بر این اساس سر کار آمدن دموکرات یا جمهوری خواه برای ما تفاوتی نخواهد داشت،استراتژی هر دو هم فشار حداکثری بر ایران است.

نماینده مردم اصفهان اضافه کرد: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب از هر دو طیف ضربه های شدیدی یه ما  وارد شد، یک طیف یعنی دموکرات ها با زبان نرمتر ولی طیف جمهوری خواه با تندی این خسارات و ضربه ها را به ما وارد کردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *